Zatrzymanie wspomnień z SaalDigital - fotoalbum

Cześć,
Wiadomo, że czasami lepiej zatrzymać wspomnienia nie tylko w telefonie za pomocą zdjęcia, ale także w albumach, które najprawdopodobniej będą z nami już do końca życia, a nawet na kilka, kilkanaście pokoleń. 
To stary, niezawodny sposób, który powinien być praktykowany przez każdą rodzinę, która ceni sobie wspominki, czułości i po prostu lubi wracać do tych przyjemnych, miłych chwil. 


Z pomocą przychodzi nam jedna z firm, która za pewną opłatą jest w stanie zagwarantować nam wspomnienia na wieki.Marka SaalDigital wykonuje nie tylko fotoksiażki, ale także fotokalendarze, gadżety (jak np. kubki), czy też fotoobrazy, kartki czy plakaty.

Miałam możliwość przetestowania produktów wyżej wymienionej marki i wykonać fotoksiążkę, składającą się z 10 stron. Zamawiając fotoksiążkę na ich stronie jesteście odpowiedzialni za wszystko, od jakości zdjęć, po ilość stron, przechodząc przez motyw przewodni w Waszym arcydziele, a kończąc na ewentualnych napisach, które zamieścicie. 
Sama wybrałam motyw zygzaków w kolorze niebieskim na białym tle, który jakoś mnie zauroczył. 
Tył, jak i przód zrobiłam w takim samym stylu wykorzystując złote serducho. 
Dla osób, które lubią pracować w programach graficznych bądź po prostu mają zajawkę do tworzenia albumów, bawienia się rozmieszczeniem, kolorami i tym podobne - Saal z pewnością Wam się spodoba, bo oferuje swój własny program w którym wykonacie dany projekt od A do Z. 
Możecie także wybrać ilość stron, grubość papieru, możliwość białych przekładek papierowych czy format papieru. Ja zdecydowałam się na mniejszą wersję i przyznam, że odrobinę żałuję. Mogłam wybrać trochę większy wymiar, ale na przyszłość będę już wiedzieć . :) 


W środku postawiłam na motyw desek w kolorze szarym także podtrzymując element z okładki, czyli serce. Aby nie było przepychu wykorzystałam zielone elementy, które według mnie bardzo dobrze komponują się ze zdjęciami. 



Każdą stronę zaprojektowałam w innym stylu (chodzi głównie o rozmieszczenie zdjęć, motyw fotoobrazu jest ten sam), dzięki czemu nie ma tam nudy. 

Całość wyniosła mnie równe 180 zł (wraz z wysyłką 20-30 zł). Warto też dodać, że najdłużej wbrew pozorom zajmuje wykonanie kalendarza, bo dostawa jest niesamowicie szybka. Już po 2-3 dniach miałam go w dłoniach i byłam mile zaskoczona nie tylko szybkością wysłania, ale głównie tym, jak świetnie to wyszło. Przyznam się Wam, że miałam wątpliwości, czy aby na pewno zdjęcia, które dałam wyjdą dobrze, ale pozytywnie się zaskoczyłam. Większość zdjęć została zrobiona telefonem, więc jak widzicie - nie potrzeba najdroższego sprzętu do dobrych zdjęć. :) 



Produkty marki SaalDigital możecie wykonać TUTAJ
Jeśli sami macie ochotę wykonać fotoalbum to marka wychodzi z inicjatywą i wręcza Wam kupon rabatowy o wartości 75 zł pod TYM linkiem. 

Myślę, że to także dobry prezent na zbliżające się święta Bożego Narodzenia czy Mikołajki, bo powiedzcie - kto nie lubi wspomnień na papierze? :) 
Do napisania! :) 

7 komentarzy:

  1. urocze zdjęcia, uwielbiam fotoksiążki , pozwalają na zachowanie najpiękniejszych wspomnień :) zapraszam w wolnej chwili do mnie na mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie albumy :) Rodzicom w ramach podziekowan slubnych fotoksiazki dalismy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie albumy. Ten jest przepiękny

    OdpowiedzUsuń
  4. Fotoksiążka jest świetnym pomysłem na prezent. Dałam taką tacie na 50-te urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne są takie albumy. Cudowne wspomnienia zatrzymane na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sama planuje komuś sprawić taki prezent ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Myfantasyandme , Blogger