Halloween z Yankee Candle - Witches Brew

Cześć,

Nastał czas Halloween, dla wielu to okazja do świętowania, wykonywania ciekawych stylizacji, makijaży, moment straszenia znajomych czy też...po prostu odpoczynku i relaksowania się we własnych czterech ścianach. Dla tych ostatnich przychodzę z propozycją, aby wieczór był jeszcze bardziej klimatyczny i oddawał hołd dniu 31 października. 

Lubię, gdy w pokoju jest ciekawy, intrygujący zapach wydobywający się z mojego kominka. Tym razem postawiłam po raz kolejny na Witches Brew, czyli klasykę na Halloween w wersji egzotycznych owoców paczuli.



Witches Brew to z pewnością zapach nie dla każdego, otóż jest intrygujący, tajemniczy i naprawdę wyjątkowy. Można wyczuć mokrą ziemie, kojarzącą się ze cmentarzami, ale także coś słodkiego i ciekawego. Czarna tarta z pewnością wyróżnia się swym kolorem. Warto też zaznaczyć, że wosk nie kruszy się bardzo mocno, dzięki czemu łatwo kontrolować ilość produktu, którą chcemy zużyć. Jak widać kolor nie jest w stu procentach czarny, lecz podchodzi pod ciemny fiolet. 


Wracając do zapachu - nie jest duszący ani bardzo mocno wyczuwalny. Po paru godzinach przebywania w pomieszczeniu napawającym się tą tartą wyczuwam coś słodkiego (jakby pierniki z przyprawami) pomieszane z ciemnym, mrocznym cmentarzem i ulicami, które czyhają by nas nastraszyć. Wosk idealnie wpasowujący się w klimaty dzisiejszego dnia, lecz nie tylko. Rok temu, gdy po raz pierwszy odpaliłam wosk czułam ten klimat o wiele mocniej niż w tym roku, jednak wiadomo, że wszystko zależy od nastawienia.
Krótko mówiąc - tarta Witches Brew to must have dla każdego, kto nie boi się eksperymentować z zapachami o naprawdę wyjątkowym charakterze, który jest przeznaczony raczej na mroźne, jesienno- zimowe dni. :) 

Jeśli lubicie woski i nietuzinkowe zapachy to serdecznie Wam polecam :) 

Ja na pewno skuszę się na inne propozycje, tym razem świąteczne, które otulą moje cztery, różowe ściany :) 
Do napisania! :) 

Ps. Jeśli lubicie woski jak ja i któryś jest Waszym ulubionym to koniecznie dajcie mi znać, właśnie poluję na ciekawe zapachy i może któraś z Was mnie zainspiruje :) 



11 komentarzy:

  1. uwielbiam wosk

    http://nouw.com/skucinska

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa propozycja chętnie z niej skorzystam :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. ohh uwielbiam Yankee, ale ostatnio przeniosłam się na Kringla, u mnie już trwają woskowe przygotowania do świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciężko mi sie przekonać do tych świeczek lub woskow ;)
    http://malamalenka.blogspot.com/?m=1
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciężko mi sie przekonać do tych świeczek lub woskow ;)
    http://malamalenka.blogspot.com/?m=1
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. Z opisu wnioskuję, że nie jest to zapach dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Will have to try this out, thanks for the review. Keep up the posts are, love checking out your blog.
    Scarlett

    OdpowiedzUsuń
  8. zapach dla mnie! Uwielbiam woski tej firmy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię takie nieoczywiste zapachy ;)przy najbliższej okazji będę musiała przetestować ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem bardzo ciekawa tego zapachu i czy przypadłby mi do gustu!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Myfantasyandme , Blogger