ULUBIEŃCY MUZYCZNI - SIERPIEŃ

Cześć,
Sierpień minął, mamy już kolejny dzień września. Zapewne na większości blogów w pierwszych wpisach często czytacie "Ja nie wiem gdzie te dni minęły, gdzie te wakacje uciekły" itp. No cóż - zleciały i żyjemy dalej. :) Jeszcze na początku zdradzę Wam, że 31.08 mieliśmy (my, blogerzy) swój dzień - Dzień Blogów. Całkiem ciekawe, co nie? Uczciliście jakoś ten dzień? Ja niestety nie miałam większej okazji do świętowania, ale mam nadzieję, że chociaż Wy coś dla siebie zrobiliście :)
Dla umilenia Wam pierwszych deszczowych wrześniowych dni przygotowałam dla Was wpis dotyczący moich ulubieńców muzycznych sierpnia. Jeśli uwielbiacie jak ja muzykę to zapraszam do rozwinięcia! :)


1. Sofia Carson - Ins and Outs 
Nieważne, że teledysk do utworu został opublikowany dopiero 30 sierpnia, dla mnie to ulubieniec i już. Słucham tego bez końca, jest to nieziemskie wykonane, które mnie uspokaja, a jednocześnie pobudza. Czyli robi coś, co nie każdy potrafi ;p
Nie wiem jak Wy, ale ja widzę niewielkie podobieństwo między Sofią Carson a Seleną Gomez.


2. Taylor Swift -Look What you Made Me Do 
Utwór również nowy (a właściwie teledysk, który według mnie jest słaby, nie pod względem jakości co po prostu pomysłu, trochę tandetne i przekoloryzowane, a także z przekroczonymi granicami), jednak sam utwór (tekst i melodyjność) bardzo mi się podoba ALE głównie w wykonaniu coverów, chociażby Madilyn Bailey & Sam Tsui. 

Oryginał w wykonaniu Taylor Swift


Zaś tu jeden z lepszych (póki co) coverów, które znalazłam (a uwierzcie mi, że trochę ich już przesłuchałam) :) 


3. Dua Lipa - New Rules
Tu wszystko jest na swoim miejscu. Jakoś początkowo nie byłam przekonana do tej wokalistki, jednak po tym utworze zmieniło się "to i owo" i w ten sposób Dua Lipa zagościła w ulubieńcach. Dla fanów flamingów czeka miła niespodzianka. :)  
No musicie przyznać, ale piosenka jest naprawdę dobra, w pewnym sensie taka sztywna/surowa ale niesamowicie to tutaj pasuje.:) 


4.  P!nk - What About Us
Kolejny muzyczny ulubieniec śpiewany przez kobietę, tym razem P!nk, która z każdym teledyskiem coraz bardziej pokazuje nam swoje umiejętności i wyrzeźbione ciało. Słuchając jej (i widząc) zorientowałam się, że odrobinę przypomina mi naszą polską Youtuberkę kosmetyczną  - Kitulca :) Widzę podobieństwo w charakterze (twarda babka, mocno stąpa po ziemi), ale i figurą - drobniutka, lecz silna. A Wy? Też to dostrzegacie? 


5. Film "Następcy 2" (Descendants 2) - What's My Name / Chillin' Like A Villain
Ten utwór także przypadł mi do gustu, film oglądałam już po angielsku (z polskimi napisami, a premiera z dubbingiem dokładnie 9 września br.) i osobiście mocno nie polubiłam się z Umą - wokalistką owej piosenki, ale muszę szczerze przyznać, że jest to naprawdę dobre wykonanie i mogłabym tego słuchać i słuchać. : ) 
Drugi utwór wykonuje Sofia Carson (autorka pierwszego ulubieńca muzycznego danego miesiąca) wraz z kolegami z filmu. 
Powiem Wam, że najpierw film trzeba obejrzeć, aby tak już na sto procent wczuć się w emocje i klimat obu utworów. :) 



W tym miesiącu postawiłam na damski skład ulubieńców, po prostu tak wyszło, jednak nie zmienia to faktu, że słuchałam większej ilości piosenek, jednak te wyjątkowo zapadły mi w pamięć. :) 
A jakie są Wasze ulubione? 
Kojarzycie jakikolwiek utwór? 
Do napisania! :) 

11 komentarzy:

  1. Nie wszystkie słyszałam :)
    Mogłabym prosić o kliknięcie w link w tym poście? Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Zachęcam też do wspólnej obserwacji :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wieczorem na spokojnie przesłucham. Teraz nie bardzo mam jak bo w pracy jestem. Taylor Swift bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę posłuchać tych coverów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piosenkę Taylor to i ja lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaskakuje swoimi teledyskami, jak i utworami. :)

      Usuń
  5. Cieszę się, że w tym zestawieniu nie zabrakło Pink.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Myfantasyandme , Blogger