Lipton - Body Balance, Sweet Nights, Relaxing, czyli moc herbat ziołowych !

Cześć,
W ostatnim czasie marka Lipton wypuściła nową linię herbat ziołowych. Wariantów mamy aż dziewięć:
• Mięta z Eukaliptusem
Rumianek z Trawą Cytrynową
• Melisa z Lawendą
• Lipa z Imbirem
• Relaks
• Detoks
Dobry Sen
Harmonia
• Trawienie

Każde opakowanie zawiera 20 torebek herbaty, a cena standardowa to około 5 zł (w promocji można znaleźć za 3 zł z groszami). Dodatkowym atutem herbat ziołowych marki Lipton jest fakt, że opakowania są na lekki zatrzask, co przyznam szczerze jest bardzo komfortowe i charakterystyczne dla powyższej marki. 


Sama skusiłam się na trzy smaki: Dobry Sen, Harmonia i Rumianek z Trawą Cytrynową. 

 Dobry Sen (Sweet Nights)

SKŁADNIKI
werbena cytrynowa, lipa, lawenda, aromat liści pomarańczy, rumianek, melisa

OPINIA

Herbata ziołowa która ma w składzie melisę, a jak wiadomo melisa uspokaja, więc idealna herbatka na zasypianie. Typowy zapach ziołowy. Osobiście średnio przypadła mi do gustu, brakowało jej wyrazistego smaku. 
*************************************************************
 Harmonia (Body Balance) 

SKŁADNIKI 
dzika róża, liść pomarańczy, skórka pomarańczy, trawa cytrynowa, hibiskus, czarny bez

OPINIA

Herbata ziołowa, która wyróżniła się na tle innych herbat z tej kolekcji. Ma w składzie liść, a także skórkę pomarańczy, dzięki czemu jest mocno wyczuwalna gdy nie tylko pijemy, ale także gdy unosi się zapach, co jest bardzo przyjemnym doznaniem. Body Balance najbardziej przypadła mi do gustu z trzech herbat, jakie piłam przez ostatnie tygodnie. Jak już wspomniałam to właśnie pomarańcza wysunęła się na pierwsze miejsce, jednak nadal pozostaje ziołowy posmak, który jest nieodłącznym elementem tej kolekcji. 
To własnie ta herbata zdobywa u mnie zaszczytne pierwsze miejsce. :) 



 Rumianek z Trawą Cytrynową 

OPINIA

Skusiłam się właśnie na ten wariant smakowy ze względu na trawę cytrynową, która kiedyś wywarła na mnie bardzo pozytywne wrażenie. Niestety po zasmakowaniu tego smaku trochę się zawiodłam, bo nie wyczuwam jej prawie w ogóle, a co za tym idzie - nie spełniła moich oczekiwań. Do dnia dzisiejszego pozostało mi około połowa opakowania tych herbat, jednak na pewno je wypiję. 


Ogólnie rzecz biorąc herbatki oceniam jako takie normalne, które pomimo wariancji producenta, ciekawego designu opakowań i wymyślnych smaków nie wyróżniają się znowu aż tak, jakbyśmy tego chcieli. 
Nie wiem czy skuszę się na pozostałe smaki, myślę, że tak, jednak tylko i wyłącznie w promocji, bo cena 5, 99 zł za 20 torebek herbaty to dla mnie zbyt wysoka zabawa smakowa. 
Jeśli lubicie herbaty tak jak ja i ciekawą Was smaki to serdecznie polecam. :) 

Lubicie pić herbaty ziołowe? A może wolicie owocowe lub najzwyklejsze? 
Do napisania! :) 

15 komentarzy:

  1. Uwielbiam wszelakie herbaty i już od jakiegoś czasu widuję te w sklepie, póki co piję "after dinner" po większych posiłkach i jest świetna na trawienie:) A co do smaku to niestety herbata ziołowa nie daje producentom zbyt wiele pola do popisu stąd też oceniasz je tak średnio. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powinnam wypróbować tę herbatkę na dobry sen:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Za ziołowymi nie przepadam, ale ze słodzikiem jakoś mogę je wypić. Wolę bardziej owocowe i nietypowe smaki :)
    MÓJ KANAŁ NA YT-KLIK
    NOWY POST-KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami warto eksperymentować i sięgać po ziołowe. :) Potrafią zaskoczyć. :)

      Usuń
  4. Pierwszy raz słyszę o tych herbatach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie


    zapraszam na bloga: http://skucinska.tumblr.com

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię zieloną, liptony też, ale ziołowych nie piję

    OdpowiedzUsuń
  7. Obecnie z herbat wybieram... kawę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. nie piłam ich jeszcze, ale chyba czas najwyższy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie słyszałam o tej serii, ale jednak ja preferuje kawe:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam herbatki ziołowe, właśnie kończę herbatkę organic, więc teraz czas na Body Balance Harmonia. :) na pewno spróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Myfantasyandme , Blogger