Ulubieńcy Muzyczni LIPIEC

Cześć, 
Przyszła pora na ulubieńców muzycznych. 
Standardowo będzie to 5 utworów, różnego typu. 
To co, zaczynamy? 



Zaczniemy od utworu, który mnie niesamowicie zauroczył. Pochodzi z filmu Alex i spółka (Alex & Co.), a nazywa się "I can see the stars". Niesamowicie klimatyczny i uczuciowy, bardzo mi podpasował.  Film opowiada o głównych bohaterach serialu, którzy napotykają problemy w drodze do swoich marzeń. Mam jedynie zastrzeżenia co do podziału tekstu na cały zespół. Brakuje mi głosu reszty osób, bo głównie to Alex śpiewa, a chórki wykonują Jego koleżanki. Poza tym jest naprawdę dobrze! : )


***

Kolejny utwór to połącznie sił Louisa Tomlinsona (członka One Direction) wraz z Bebe Rexha. Ogólnie średnio takie klimaty chyba lubię, jednak to połączenie głosów jakoś mnie urzeka, dodatkowo refren w wykonaniu Louisa to czysta magia. Myślę, że ciężko będzie wykonać cover ich utworu, aby nie stracił na tej niepowtarzalności głosów. 

ps. Te ich stroje mnie kompletnie nie przekonują ;p Wyglądają jak najstarsze szmatki, ale to może tylko moja opinia. ;p

***
Trzeci utwór, który zawładnął lipcem to Crazy Youngsters w wykonaniu Ester Dean, amerykańskiej piosenkarki i autorki wielu znanych tekstów. Można ją także zobaczyć w filmie muzycznym Pitch Perfect oraz Pitch Perfect 2. 


***

Jeśli myślicie, że znacie mój gust muzyczny to teraz Was zszokuję. :)


W lipcu jakoś powróciłam do muzyki...country - dokładnie. Lubię te klimaty, odprężają mnie i pozwalają poczuć się swojsko, lekko. Nie jest to muzyka dla każdego, ale myślę, że warto i takiej czasami posłuchać. Tutaj mamy Dylana Scotta, który ma bardzo twardy głos, dość oryginalny, wyróżniający się i warty zauważenia. :)

***

Ostatni utwór to moje odkrycie. Lubię takie "mniej" znane gwiazdki YouTube odkrywać, jak np siostry Gardiner czy Cimorelli. Tutaj kompletnie przypadkowo wpadłam na Haschak Sisters. Jeśli się nie mylę to "zespół" składa się z czterech sióstr, które są mega wysportowane no i uzdolnione muzycznie. Tutaj jeden utwór, który przypadł mi mocno do gustu. Już po kilku odsłuchaniach chce się śpiewać razem z nimi! :) 


***

Znacie te utwory? 
Czego Wy słuchaliście przez lipiec? 
Do napisania! :) 

4 komentarze:

  1. Uwielbiam głos Bebe Rexha ;) daje czadu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, tylko wiesz co? Słyszałam bodajże wczoraj wersję live tego duetu i według mnie wyszło bardzo słabo, a szkoda, bo piosenka mi się podoba.

      Usuń
  2. Z tej piątki znałam tylko jedną piosenkę, ale fajnie było posłuchać czegoś nowego. Trzeci kawałek bardzo mi się spodobał, bo jest bardzo energiczny :) Pozdrawiam i dołączam do obserwatorów!

    https://ehbruh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie w lipcu ulubieńcem była nuta Pezeta 'Seniorita' :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Myfantasyandme , Blogger