Post urodzinowy! :) Tag: 40 pytań kosmetycznych 07.07.2017

Cześć,
Dzisiaj jest mój dzień - urodziny. Taka sztandarowa data 07.07.2017 - juz drugi raz taka się nie zdarzy, dlatego pora to uczcić chociażby luźnym postem, a mianowicie Tagiem kosmetycznym, który odda choć trochę mojej duszy. Jednak pozwolę sobie niektóre pytania podmienić, aby nie był to sam kosmetyczny Tag. :) 

To co? Zaczynamy! 

1. Ulubiony sklep? 
Jeśli chodzi o modę to postawiłabym na Sinsay, Reserved czy Kik. A kosmetyczne to Rossmann. ;p Jakoś nie lubię wchodzić do Sephory czy Douglasa, zawsze czuję się tam jak intruz albo mały dzieciak, taki niedojrzały, na którego będą patrzeć jak na złodzieja, dlatego stanowczo mówię NIE! :p (chociaż nie powiem - powoli się przekonuję do tych perfumerii).

2. Jaki masz typ cery?
Mieszana, strefa T tłusta, reszta normalna/sucha. 

3. Co jest obecnie Twoim ulubionym produktem do mycia twarzy?
Niestety nie mam takiego produktu, nadal poszukuję, jednak jeśli miałby to być jakiś ulubiony to najlepiej w formie pianki. 

4. Czy używasz peelingów do twarzy?
Tak, używam. Ostatnio testowałam peelingi z Himalaya Herbals, ale również z Selfie Project (produkt 3w1). 

5. Jakiego kremu do twarzy używasz?
Używam dwóch, choć nie zawsze. Jeden to Ziaja (bio aloes), drugi Nivea Care - lekki krem łagodzący (głównie stosowany po mocniejszych płynach do twarzy), który łagodzi podrażnienia. 

6. Czy masz piegi?
Nie

7. Używasz kremu pod oczy?
Niestety baaardzo rzadko i to mój błąd. Często po prostu zapominam oraz nie wiem, jaki byłby dobry. Może polecicie jakiś? :) 

8. Miałaś kiedyś problem z trądzikiem?
Myślę, że tak, chociaż u mnie trądzik/wysyp głównie występuje po złym jedzeniu (słodycze, słone przekąski, fast foody itp). Na dzień dzisiejszy moja skóra jest w lepszym stanie. 

9. Używałaś kiedyś tabletek/leków potrądzikowych?
Nie.

10. Jakiego podkładu używasz? 
Rimmel Lasting Finish w najjaśniejszym odcieniu ( i właśnie mi się kończy!) :( 

11. Co z korektorem?
A no jest ;p Używam dwóch. Jeden to Catrice (średniaczek jak dla mnie, tzn ma zbyt wysuszającą formułę) oraz Astor, który według mnie jest specyficzny, ale nie najgorszy. 

12. W jakiej tonacji jest Twoja skóra twarzy?
Hmm...w jasnej? Ostatnio się dowiedziałam od siostry, że mam różową cerę, dlatego..ufam jej i podtrzymuję to zdanie. : ) 

13. Co sądzisz o sztucznych rzęsach?
W ostatnim czasie zakupiłam parę sztuk (no dobra, 30 sztuk) sztucznych rzęs na Alliexpress oraz pare innych drobiazgów. Jeśli chcecie to mogę Wam zrobić taki haul :) Co do rzęs - nic do nich nie mam, choć sama jeszcze nigdy ich nie aplikowałam, mam lekkie obawy czy mi się uda, ale zobaczymy. Na co dzień - nie. Na okazje - super sprawa. 

14. Czy wiesz, że maskary powinno się zmieniać co trzy miesiące?
Wiem, ale nie praktykuję tego. Znając życie jak większość osób. ;p Używam do momentu aż przestanie mi się podobać efekt albo gdy kupię nową lub znajdę jakąś inną wymówkę. 

15. Jakiej maskary teraz używasz?
Używam w tym momencie trzech różnych. 
a) Wibo Growing Lashes (wersja zielona)
b) Oriflame 5 in 1 Wonder Lash, Bold Intensity
c) Benefit Roller Lash (próbka)

16. Z czym masz największy problem jeśli chodzi o makijaż? 
Zdecydowanie brwi. Nie potrafię nadać im idealnego kształtu. Jeśli znacie jakieś dobre Tutoriale to polećcie mi! :) 

17.Masz kartę Pro do Mac?
Nieeeeeee : )

18. Jakich narzędzi używasz do aplikowania podkladu na twarz?
Brzmi trochę chirurgicznie, narzęęędzii ; p Szpachla, gips i jechane ;p 
A poważnie - używam najczęściej paluszków, a w ostatnim czasie gąbeczki a'la Beauty Blender. :) 

19. Używasz bazy pod cienie?
Bardzo rzadko. Nawet nie mam takiej typowo bazy pod cienie, kiedyś kupiłam z Wibo w czarnym małym niezgrabnym pojemniczku i wydobycie tej bazy było koszmarem. Od tego momentu jeśli chcę mocniejszy efekt na oczach to po prostu uzywam jasnego cienia jako bazy albo z Maybelline Color Tattoo :) 

20. Używasz bazy pod makijaż? 
Jeśli jako bazę mogę zaliczyć krem to tak. :) Chociaż też nie zawsze. W lato często odpuszczam sobie podkład i wtedy jedynie krem albo nic gdy mam leniwy dzień. :) 

21. Ulubiony kolor cienia do powiek? 
Niestety nie mam :( 

22. Kredka do oczu czy eyeliner w płynie?
Zdecydowanie kredka do oczu. Może i daje gorszy efekt, ale chociaż u mnie lepszy ze względu na moje zdolności. ;p



23. Jak często dźgnęłaś się kredką w oko? 
Oj zdarzyło się, ale tuszem częściej. I te plamy pod okiem, ohhh


24. Co sądzisz o pigmentach/sypkich cieniach?
Uwielbiam pigmenty, choć nie posiadam żadnego. Wiele dobrego słyszałam o tych z Inglota,dlatego jestem pewna, że kiedyś się na parę skuszę. :) 

25. Używasz korektorów mineralnych?
Nie, jednak z tego co sobie przypominam to posiadam jeden gdzieś schowany na czarną godzinę. ;p 

26. Ulubiona szminka?
Mam ich kilka, więc Golden Rose(Velvet Matte 02), Longstay 13 oraz z Lovely Lasting Finish 

27. Ulubiony błyszczyk?
Nie mam i nie przepadam za błyszczykami, strasznie się lepią :( 

28. Ulubiony róż?
Tak szczerze to nie mam, bardzo rzadko używam. Sama naturalnie się umiem zarumienić. ;p

29. Ulubiony rozświetlacz?
Zdecydowanie Lovely (Silver) - mój faworyt i hit nad hitami! 

30. Kupujesz kosmetyki na E-bay/Allegro?
Niee :) 

31. Lubisz kosmetyki z drogerii?
Tak, są dobre i niedrogie. :) 

32. Czy kupujesz kosmetyki od ulicznych sprzedawców lub na bazarach?
Kiedyś tak, dziś już nie. 

33. Czy chciałabyś chodzić na lekcje wizażu?
Chciałabym się podszkolić w tej dziedzinie, jednak ze względu na moją nieśmiałość myślę, że jest to nie do zrealizowania. 

34. Zbrodnia w makijażu której nie możesz przeżyć? 
Hmmm.....Nie ma czegoś takiego. Sama się cały czas uczę i popełniam masę błędów. Jednak jeśli miałabym wskazać to zdecydowanie brwi jak dwie kreseczki albo w jakimś dziwnym kolorze (głównie zauważalne u osób starszych).

35. Lubisz kolorowe makijaże?
Tak, z umiarem tj jeśli nie wyglądasz jak kameleon to jasne, że tak. 

36. Wymarzona marka w Twojej kosmetyczce? 
Zoeva, Anastazia :) 

37. Jeśli miałabyś wyjść z domu używając tylko jednego produktu - to którego?
Tusz do rzęs

38. Czy wychodzisz z domu bez makijażu?
Tak, jednak nie czuję się wtedy zbyt komfortowo

39. Czy sądzisz, że wyglądasz dobrze bez makijażu?
Zależy od dnia. Może to dziwnie brzmi, ale taka prawda. Są dni gdy wyglądam dobrze,ale bywają też takie, gdy po prostu tylko straszę. ;p 

40. Czy czujesz się na swój wiek? 
Zdecydowanie NIE. Pomimo, że właśnie skończyłam 21 lat, to nadal w środku czuję się jak 16 latka, może 18-latka. Tylko dowód mi przypomina, że już jestem taka "stara" oraz fakt, że gdy potrzebne wpisanie daty urodzenia online to muszę coraz dłużej skrolować aby znaleźć swoją datę. ;p

Tyle, jeśli chcecie to korzystajcie z mojego lekko zmienionego Tagu. 
Idę dalej na swój sposób świętować swoje urodziny. 
Bye, do napisania! :) 

8 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post i wszystkiego dobrego! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogłybyśmy sobie przybić piątke, najbardziej lubię myć twarz pianką, uwielbiam Sinsay. Niedawno wykończyłam selfie 3:1 ale średnio się spisał. krem pod oczy wypróbuj sobie z Nacomi arganowy :) jest rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli znajdę to chętnie wypróbuję. :) Dzięki :)

      Usuń

Copyright © 2014 Myfantasyandme , Blogger