Paka kosmetyków od Rossmana - moja wygrana w konkursie + recenzja wideo na YouTubie!

Cześć,
Jakiś czas temu na oficjalnej stronie Rossmanna w "CoNowegowRossmanie #11" ogłoszono konkurs. Dotyczył on tego, aby wcielić się w rolę recenzentki i w krótkim (maksymalnie 30-sekundowym) filmiku opisać wybrany przez siebie produkt na lato. Nagrodą była paka kosmetyków od Rossmanna, a także umieszczenie zwycięskiego nagrania w jednym z odcinków tej serii.


Początkowo byłam sceptycznie nastawiona. Publiczne pokazanie jak recenzuję produkt? Oj, to spore wyzwanie.
Jednak widziałam, że dni mijały a zgłoszeń było 0. Pomyślałam, że spróbuję. Może się uda. Jednak cwanie podeszłam do zadania i nagrałam recenzje produktu bez udziału mojej twarzy ;p 
Wrzuciłam nagranie i się cieszyłam. Do końca konkursu pozostały zaledwie dwa dni, a zgłoszeń było zaledwie dwa, może trzy.
Jednak w ostatni dzień konkursu doczytałam w regulaminie, że na filmiku powinien być pokazany recenzent produktu, więc zaczęłam coś montować. 
Uwierzcie mi - tyle ile zrobiłam podejść do nagrania tego - to istny szok! Jeśli powiem, że było ich około stu to chyba nie skłamię. 
A to włosy nie tak, a to bluzka źle, tutaj światło źle padało, to auto przejechało, a to znowu ktoś coś powiedział, trzasnął drzwiami ..... -już nie wspomnę o moich przejęzyczeniach i błędach. Najlepsze jest to, że ostatnie nagranie, które nagrałam okazało się tym opublikowanym. 
W tamtej chwili doceniłam osoby, które nagrywają filmiki. Jednak wiecie, co innego nagrywać telefonem przy świetle dziennym/żarówce białej, a co innego z lampami, aparatem i całymi tymi bajerami. 
Ale wracając...
Zgłoszeń w ostatni dzień konkursu było i tak malutko bo może 6-7, w tym tylko dwie-trzy typowo spełniające regulamin (tj. recenzent ujawniony ;p).
W ostatni dzień regulaminowego czasu ogłoszenia konkursu dostałam wiadomość, że to właśnie ja zostałam laureatką konkursu! :) Po raz pierwszy wygrałam u nich, a nagrodą są nie tylko kosmetyki, ale i moja recenzja na ich oficjalnym kanale. 
Póki co nadal czekam na filmik i nie ukrywam, że stresuje mnie to. : )
Jeśli pojawi się filmik na YouTubie to podlinkuję go :)

Pokażę Wam także co dostałam jako laureatka : ) 



Paczkę otrzymałam po około tygodnia czasu, więc nie tak źle. Moment odpakowania i dostania się do zawartości był cudowny. Piękne, ciężkie pudło, które gromadziło same cudowności. 
W pudełku znajdują same nowości Rossmanna. :) 



Po kolei...


1. Nivea - Olejek w balsamie (jeden już testowałam, teraz otrzymałam (na szczęście, bo nie lubię jak powtarzają mi się kosmetyki) inny wariant zapachowy Róża i Olejek Arganowy o pojemności 400 ml,
2. Lorea'l - Botanicals Fresh Care -Pomada dyscyplinująca bez spłukiwania do włosów suchych, 100 ml,
3. Aparat - pianka do mycia, Magnolia, 250 ml


4. Wilkinson, Maszynka z 4 ostrzami otoczonymi mydełkiem 
5. AA - krem nawilżający na dzień 50 ml 
6. Opaska do stylizacji boba
7. Scholl, Wkładki do obuwia na wysokim obcasie


8. Long 4Lashes - Ekstremalne serum utwardzające do paznokci, 10ml 
9. Bell HypoAllergenic -lakier do paznokci nr 24,10 g
10. Bell HypoAllergenic -lakier do paznokci nr 23, 10 g
11. Delia - odtłuszczacz do paznokci, 100 ml


12. Batiste, Suchy szampon, naughty 200 ml 
13. Glamour Style - gumki sprężynki 2 szt
13. Schwarzkopf -Fluid na rozdwajające się końcówki, 50 ml


14.Rimmel, Oh My Gloss, Błyszczyk do ust nr 200 Master Pink, 6,5 ml 
15. Rimmel, Brow This Way, Puder do brwi nr 004, 0,7 g
16. AA, Fluid Nawilżający, 106 Golden Beige, 35 ml

Tak właśnie prezentuje się cała zawartość. Według mnie jest naprawdę cudna. :) 
Będę miała sporo produktów do testów. 

Coś Wam wpadło w oko? 
Będziecie polować w Rossmannie? 
Do napisania! : ) 

13 komentarzy:

Copyright © 2014 Myfantasyandme , Blogger