Jak za darmo kupić buty? Czyli Refunder + CzasNaButy!

Cześć,
Jeśli mnie czytacie to wiecie, że często szukam konkursów, rozdań i innych tego typu. 
W ostatnim czasie było dosyć głośno o jednej akcji, która odbywa się na Refunderze, jeśli nie wiecie o czym mowa to Wam szybko skrócę co i jak. : )


Refunder ogłosił akcje, że osoby, które posiadają konto na Streetcom.pl i zarejestrują się na ich koncie za pomocą jednego linku ---> www.refunder.pl/streetcom otrzymają zwrot za pierwsze zakupy w wysokości 45 zł.
Dla niewtajemniczonych - Refunder to strona, która zwraca pewien procent pieniędzy od zakupów. W zależności jaki to sklep  - tyle zwracają. W moim przypadku (CzasNaButy) było to 3%.  Pieniądze z konta, które uzbieracie, można wypłacić zawsze gdy jest minimum 45 zł. 

Jak to wszystko wygląda?
1. Zakładasz konto na Streetcom.
2. Wchodzisz w link Refunder  i rejestrujesz się za pomocą tego linku.
3. Instalujesz wtyczkę Refundera 
4. Wyłączasz AdBlocka (nie jest to konieczne, choć zalecane. Ja tego nie zrobiłam, wszystko było ok).
5. Wybierasz sklep, który Cię interesuje. (np. Aliexpress, Zalando,Kosmetykomania, Empik itp)
6. Przekierowuje Cię na daną stronę i robisz zakupy (pamiętaj, aby nie przechodzić między kartami!)
7. Na samej górze strony powinien Ci wyskoczyć komunikat aby aktywować zwrot za zakupy)

(przykład)

8. W ostatnim momencie gdy przekierujesz się do kasy  - upewnij się, że masz aktywny zwrot za zakupy! 
9. Pamiętaj, aby Twoje pierwsze zamówienie było równe 45 zł bądź większe. Jeśli Twoje zamówienie nie przekroczy danej kwoty - nie otrzymasz zwrotu. (wysyłka nie wlicza się w kwotę).
10. Poczekaj na zwrot - może to potrwać do godziny (tak było w moim przypadku), a na wet do kilku dni w zależności od sklepu. 
11. Po otrzymaniu zwrotu prześlij je na swoje konto za pomocą jednej z dwóch podanych metod - Paypal albo Trustly. (ja korzystałam z drugiej opcji, pieniądze miałam w kolejny dzień roboczy).
12. Ciesz się darmowymi zakupami i ciągłymi zwrotami za zakupione towary! :)

Jako, że niedługo rozpoczynam nową pracę to pomyślałam, że dobrym wyborem będą buty. Nigdy wcześniej nie zamawiałam nic z CzasNaButy, było to moje pierwsze zamówienie. Wybrałam dwie pary butów, za które zapłaciłam niecałe 60 zł. Nie trudno się domyślić, że tak naprawdę wydałam zaledwie 15 zł na nie, więc zrobiłam idealny deal. ;p Jeszcze wspomnę, że w dzień, w którym zamawiałam CzasNaButy miał promocję, że powyżej 50 zł wysyłka jest gratis. (w tym momencie wysyłka powyżej 100 zł jest darmowa).

Pierwszą parą, jaką wybrałam są buty typu Slip On z motywem jeansu. 





Buty na stopie wyglądają dobrze. Ja wzięłam rozmiar 40, są one idealne, jednak gdyby były ciut luźniejsze to byłoby super. Jednak myślę, że się rozchodzą . : ) 

Drugą parą są trampki szare także w rozmiarze 40. To co warto podkreślić to fakt, że nie są wykonane z materiału a ze skóry ekologicznej, na czym mi zależało. Dodatkowo otrzymujemy szare sznurówki, jak i białe, więc możemy je dostosować wedle uznania. Dodatkowo te buty są luźniejsze niż powyższe, bardzo wygodne. 



Obie pary bardzo mi się podobają i nie żałuję, że je zamówiłam. Na buty czekałam 3 dni robocze, więc nie tak źle. 

Skusicie się na zakupy za pomocą Refundera? 

Ps. Nie zakładajcie kilku kont na refunderze, bo zwrotu możecie nie otrzymać.

5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Bardzo mi zależało, żeby były takie ze śliskiego materiału i nie zawiodłam się. :)

      Usuń
  2. świetny pomysł, drugie buty są cudowne!:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Myfantasyandme , Blogger