ULUBIEŃCY MUZYCZNI - MAJ

Cześć,

Może niektórzy z Was zauważyli, ale w kwietniu odpuściłam sobie ulubieńców muzycznych. Miałam ku temu dwa powody. W tamtym okresie były aż trzy wpisy muzyczne (Eurowizja), a oprócz tego nic konkretnego nie wpadło mi do ucha, nie zostało ze mną na dłużej.
W tym miesiącu jest inaczej, otóż kilka utworów spodobało mi się na tyle, że mogłabym ich słuchać bez przerwy.



Julia Brennan zauroczyła mnie swoją piosenką. Jest delikatna i spokojna.


Selena Gomez w maju rozpieściła mnie dwoma utworami. Oba pochodzą z premiery filmu "13 powodów dlaczego" 

Selena Gomez -Only You

Selena Gomez - Kill Em With Kindness

Kolejną wokalistką, która mnie niesamowicie zaskoczyła (mega pozytywnie) jest nie kto inny jak Miley Cyrus. Zapewne niektórzy z Was znają ją z serialu młodzieżowego, który był transmitowany x lat temu. Miała naprawdę dobre utwory, wystapiła w filmie "LOL", jednak później mocno się zmieniła i wydała kilka kontrowersyjnych teledysków, po których przestałam jej słuchać. 
Na początku maja wypuściła nowy singiel "Malibu", w ktorym powróciła do Nas - czyli do normalności. Jej makeup, który jest naturalny, a krajobraz bardzo rzeczywisty pozwala na poczucie się z powrotem w domu. Mam nadzieję, że taka już pozostanie. 


Charlie Puth także znajdzie swoje miejsce w zestawieniu majowym. On i jego utwór Attention bardzo często gościli w moich uszach. Nie jestem jego wierną fanką, ale tym utworem skradł kawałek mojego czasu. 


Na koniec perełka, moje odkrycie Dj Layla - Don't go
Niesamowity utwór, który od razu wpadł mi w ucho. Ma w sobie to coś. 


Wiele osób porównuje go do utworu Alana Walkera, jednak ja nie śledzę tak jego poczynań, za to od razu skojarzyła mi się ta piosenka z utworem z Eurowizji z reprezentantką Szwecji, a mianowicie Sanną Nielsen -Undo. Dzięki temu przypomniałam sobie o tym cudownym wykonaniu i w ten sposób słuchałam tego przez końcówkę maja na okrągło. 


To tylko namiastka tego, czego słuchałam w maju, jednak to właśnie te utwory towarzyszyły mi najczęściej. 
A jak u Was z muzyką majową? 
Dajcie mi znać czy kojarzycie te utwory:)
Do napisania! 

10 komentarzy:

  1. Nie znam tych utworów. W maju stawiałam głównie na polskich wykonawców.

    OdpowiedzUsuń
  2. Selena Gomez jest mi bardzo dobrze znana, a to za sprawą mojego synka :-) Bardzo lubi jej głos, a jak zobaczy jej teledysk to nie można go oderwać od monitora :-) Ja za to ostatnimi czasy uwielbiam naszego rodzimego artystę - Tau. Polecam jego najnowszą płytę ON. Coś pięknego :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Charliego lubię i Selenę. Miley jakoś z ta nową piosenką mi nie podeszła.. :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Selena ma bardzo fajne piosenki i one też mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Inner Demons - przepiękna piosenka ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten kawałek Miley, jak dla mnie super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Posłucham w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ZAnim trafiłam na Twój wpis zerknęłam na najnowszą piosenkę Miley Cyrus i przyznam nei zachwycił mnie,

    OdpowiedzUsuń
  9. Och, my mamy zupełnie odmienny gust - lubimy mocniejsze brzmienia, rock i muzykę alternatywną... Czasem jednak i popu posłuchamy.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Myfantasyandme , Blogger