Avene - Cleanance, Oczyszczający żel do twarzy

Cześć,
Od jakiegoś czasu mam okazję testować żel marki Avene - do skóry trądzikowej i tłustej. Nie jestem posiadaczką cery typowo suchej ani trądzikowej, jednak nie widzę przeciwwskazań aby takiego produktu nie wypróbować.


PIERWSZE WRAŻENIA


• nietypowe otwarcie (przekrętło) produktu - dobry zamiennik dla typowego otworu. Na samym początku nie mogłam produktu otworzyć, jednak po chwili doszłam do tego, że opakowania się nie otwiera,
• przezroczyste opakowanie, które pozwala kontrolować ilość produktu,
• bardzo wydajny produkt
• średnio wodnista konsystencja, produkt nie "ucieka" między palcami
• lekko pieniący się - tutaj się lekko zawiodłam, ale tylko dlatego, że wbiłam sobie do głowy, że jak produkt się pieni to działa, a jak nie... ;p Jednak jak wiadomo nie ma to żadnego znaczenia - dla niektórych to plus, dla pozostałych minus. Po czasie można przywyknąć. :) 
• mało wyczuwalny zapach, nienachalny :) 


REAKCJA Z CERĄ


• stosowany lekko na mokro podrażniał mi skórę - dawał uczucie ściągnięcia, pieczenia, później wysuszenia
• stosowany mocno na mokro nie powodował tak mocnego ściągnięcia, było to przyjemniejsze
• po aplikacji Avene Cleanance musiałam dodatkowo nawilżać skórę twarzy delikatnym kremem (wyszło to na dobre) - uczucie ściągnięcia bardzo zminimalizowane
• skóra po kilku aplikacjach jest gładsza i świeższa
• brak wyprysków, podrażnień w czasie aplikacji
• produkt stosowałam głównie wieczorami, dlatego w nocy mógł działać i wyszło to na plus
• zaczerwienione policzki, po parunastu chwilach zaczerwienienie znika. 

Dodam, że po maseczkach z glinką (Selfie Project, Loreal) miałam także uczucie mocnego ściągnięcia na twarzy, a także szczypania, jednak jak już wspomniałam wyżej gdy produkt aplikowałam z dużą porcją wody (wg zaleceń) było to mniej wyczuwalne. 


OPINIA KOŃCOWA

Produkt jest naprawdę wydajny (widać na zdjęciach ile zużyłam) a jego aplikacja bardzo prosta. Nie przeszkadza mi fakt, że muszę kremować twarz, bo efekt jaki uzyskuję mnie zadowala, więc rekompensuje to wszystko. Cena także adekwatna do produktu, zważając na ilość produktu i jego zużycie (stosuję od ponad 2 tygodni z przerwami), więc myślę, że spokojnie na kilka miesięcy starczy. Jeśli lubicie mieć mocno oczyszczoną twarz to serdecznie polecam. :)


Miałyście okazje testować produkty Avene? 
Lubicie żele do oczyszczania twarzy?
Do napisania! :) 

5 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze styczności z tą firmą. Do oczyszczania twarzy zawsze korzystam z żeli i toników. Oczy zmywam płynem micelarnym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam ich wodę termalną i krem. Żelu nie miałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Często oglądam podczas zakupów produkty tej firmy, choć jeszcze nigdy się na nie nie skusiłam. Ja ostatnio przystopowałam z żelami do twarzy. Każdy którego miałam przesuszał mi skórę ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kupuję teraz wodę termalną i peeling oczyszczający do twarzy z tej firmy :) Czytałam dobre opinię :) :)
    http://myrosepearl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tą firmę, najbardziej przypadł mi do gustu peeling:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Myfantasyandme , Blogger