Alterra - czyli tani żel pod prysznic, odpowiedni dla wegan, ale czy idealny?

Cześć,
W ostatnim czasie w moim zacisznym miejscu testowałam mój pierwszy produkt marki Alterra. Kosmetyki z Alterry znam, jednak długo odstawiałam na bok, aby właśnie teraz móc rzetelnie Wam go zaprezentować. 


Na pierwszy ogień wzięłam żel pod prysznic o zapachu chińskiej herbaty. Jest to produkt BIO, dlatego myślę, że sam ten fakt może korzystnie wpłynąć na opinię o produkcie. 

PIERWSZE WRAŻENIE 
• bardzo żelowa, wręcz "glutkowata" konsystencja,
• zapach ziołowo-apteczny(nawet trochę pieprzowy), co nie do końca wpisuje się w moje gusta, 
• intensywny zapach żelu, lecz nie utrzymuje się długo na skórze (po spłukaniu zapach niemalże od razu znika).
• zielony kolor - przy pierwszym użyciu bardzo miłe zaskoczenie
• potrafi "uciec" z ciała, dlatego polecam aplikować mniejszą ilość na dłoń a potem od razu wmasowywać - dzięki temu mniej żelu zmarnujecie :) 


DZIAŁANIE. WYDAJNOŚĆ
• żel jak żel, więc wydajność dla każdego może być różna. Szczerze mówiąc u mnie idzie to mozolnie i mam ochotę już zdenkować ten produkt (lubię urozmaicenie w żelach ;p ), 
• nie podrażnił mi skóry, 
• nie wysuszył
• jako, że zwracam uwagę na opakowania to design mnie nie przyciąga, ale samo otwarcie jest w porządku, nie sprawia to najmniejszego problemu i siłować się z produktem nie musimy,


DOSTĘPNOŚĆ
• żel można zakupić jedynie w Rossmannie, dosłownie za grosze (6,99 a nawet taniej). Oczywiście są także inne warianty zapachowe, dla każdego coś dobrego. 

Co do składu produktu to przyznaję się kolejny raz, że po prostu się na tym nie znam, jednak wiem, że sporo osób sobie zachwala te produkty, dlatego ufam blogerkom na słowo. :) 


Miałyście już produkty tej firmy? 
Lubicie ? Polecacie?
Do napisania! :) 

12 komentarzy:

  1. Cena jest ok, ale jakoś mnie do niego nie ciągnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może inne wersje będą dla Ciebie lepsze? :)

      Usuń
  2. Nie miałam jeszcze żelu z Alterry. Obecnie mam krem pod oczy, ale nie podoba mi się wysoka zawartość alkoholu w składzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to kompletnie nie znam się na składach.:( Ale jeśli ma ten alkohol to faktycznie słabo.

      Usuń
  3. Żelu pod prysznic nie miałam, ale od roku używam kompletnego zestawu do włosów - szamponu, odżywki, maski i olejku, i powiem szczerze - od dawna moje włosy nie były tak miękkie i sypkie... A żel mam w planach wypróbować, ale o zapachu limonki...:)

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w wolnej chwili do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe, czy u mnie taki zestaw by się sprawdził.:)

      Usuń
  4. Miałam kiedyś maskę do włosów z Alterry i pachniała cudownie, jednak była mało wydajna i aby osiągnąć założony efekt musiałam użyć jej naprawdę sporo.
    Ale żel? Hm... Może ten o zapachu limonki pachnie całkiem w porządku. c:

    OdpowiedzUsuń
  5. wczoraj kupiłam sobie z tej serii, ale limonkowy ciekawe jak się u mnie sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze nic z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja sobie ostatnio kupiłam rumiankową pomadkę do ust z Alterry, ale używam jej jako odżywki do rzęs i działa cuda, jest rewelacyjna! Bardzo szybko mi dzięki niej rosną rzęsy, jest ich więcej.
    Co do żelu to nie miałam, może kiedyś się skuszę. Używałam za to szamponu, ale się u mnie kompletnie nie sprawdził.

    Pozdrawiam,
    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jakoś średnio lubię ich produkty np szampony kompletnie się nie sprawdzają, pomadka do ust też taka sobie, wprawdzie żelu nie miałam i może wypróbuję ale zobaczę jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio używam szamponów z Alterry, ale do żelów pod prysznic zupełnie mnie nie ciągnie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Myfantasyandme , Blogger