Tarte Tartin - Yankee Candle

Cześć,
W świecie blogosfery jak i na YouTubie wielką rolę odgrywają świece i woski zapachowe. W moim świecie istnieją one stosunkowo od niedawna, choć zawsze lubiłam takie klimaty. 
Jest wiele firm, które oferują świece czy woski, ja zaś zainteresowałam się (póki co) dwoma: Yankee Candle oraz Kringle. 

Dzisiaj przygotowałam dla Was post o wosku zapachowym Tarte Tatin. Był to mój jeden z pierwszych jakie w życiu odpaliłam.


Nie jestem specjalistką w opisywaniu zapachów, jednak chciałabym na swój sposób dzielić się z Wami moimi spostrzeżeniami i opiniami nt. danych zapachów. Jednak aby miało to ręce i nogi zawsze postaram się przytoczyć Wam słowa producenta, abyście mieli porównanie. ;) 

Według producenta:
Wosk z aromatycznej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: świeżo upieczona tarta z jabłkami, doprawiona szczyptą przypraw i wanilią.




Jakie są moje odczucia? 
Nie czytając opinii producenta w życiu nie wpadłabym na to, że jest to zapach świeżo upieczonej tarty z jabłkami. Po pierwsze nigdy nie jadłam czegoś takiego (tak sądzę) a po drugie ciężko mi czasami określić zapach bez znania opinii producenta wcześniej. 
Jednak teraz już wiem co mój nos powinien czuć i przyznam się Wam, że wyczuwam słodką wanilię, która jest kropką nad i w całej kompozycji zapachowej. 
Oprócz tego wyczuwam jabłka, jednak nie takie zerwane prosto z krzaczka, tylko pieczone. Jako główny temat tego wosku, głównie skupisko to słodycz, więc jeśli lubicie orzeźwiające zapachy to nie jest to wariant dla Was.


Czy sięgnę po ten wosk ponownie?
Nie. Już wiem, ze niestety ale nie są to zapachy skierowane dla mnie, a na pewno ta kompozycja mnie nie urzeka tak na maksa. Dlatego będę sięgała po inne i z pewnością dam Wam znać.jak się sprawdziły.


Miałyście okazje testować już ten zapach? Podobał się Wam? 
Lubicie wpisy o zapachach? 
Dajcie mi znać :) 

9 komentarzy:

  1. Uwielbiam te świeczki kazdy zapach jest cudowny ich wydajność i intensywność jest warty ceny pozdrawiam życzę powodzenia w blogowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, dla mnie te produkty są mega, mega wydajne, podobnie jak Kringle. :) Co do innych nie wypowiem się, bo nie znam. :)

      Usuń
  2. Lubie te tarty, ale obawiam sie czy ten zapach nie bedzie dla mnie za ciezki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli weźmiesz mniejszy kawałek i odpalisz tylko na chwilę to myślę, że nie będzie problemu. :)

      Usuń
  3. Woski lubię, ale raczej jesienią ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czemu tylko jesienią? Na każdą porę roku są dobre! :)

      Usuń
  4. A ją lubię tego typu zapachy więc pewnie dla mnie byłby idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten zapach, na samą myśl cieknie mi ślinka :) skusiłam się nawet na świecę.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Myfantasyandme , Blogger