Rozdanie z okazji 100 obserwatorów! - ZAKOŃCZONE, WYNIKI

Cześć,
Z racji, że wybiło mi 100 obserwatorów - postanowiłam zrobić rozdanie. 
Będzie to mój pierwszy tego typu konkurs/rozdanie, mam nadzieję, że Wam się spodoba.
Jako, że mój blog to głównie kosmetyki to takie też rozdanie będzie. Parę kosmetyków to moje hity, dlatego musiały się znaleźć. :)


Do wygrania są:
1. Lovely, Extra Lasting, Trwała pomadka matowa do ust w odcieniu nr 5
2. Lovely, tusz do rzęs, Growing Lashes
3. Isana, Balsam pod prysznic Buttermilk, z białkiem mleka i ekstraktem z limonki
4. Kobo, Cień do powiek, 221 state blue
5. Eveline Cosmetics, krem do depilacji

A co musicie zrobić?

OBOWIĄZKOWO:
1. Obserwować bloga (+1)
2. Odpowiedzieć na pytanie: Jakie wpisy najchętniej czytasz na blogach i dlaczego? (możesz się rozpisać, a może to być także jedno zdanie)

DODATKOWO:
3.Umieszczenie baneru konkursowego na blogu/Instagramie/Facebooku i podanie mi linku z przekierowaniem. (+1)
4. Polubienie mojego Facebooka: klik (+1)
5. Obserwowanie mnie na stronie Dresscloud: klik  (+1)
6. Polubienie mojego konta na Instagramie klik (+1)

Wzór zgłoszenia:
Biorę udział w rozdaniu
1.Obserwuję jako...
2. Odpowiedź na pytanie:

DODATKOWO:
3. Udostępniłam info o rozdaniu...
4. Lubię na FB jako...
5. Obserwuję na Dresscloud jako...
6.  Lubię Instagram jako...

REGULAMIN:
1. Organizatorką rozdania jestem ja, właścicielka bloga Myfantasyandme
2. Rozdanie trwa od 8.05 do 4.06 2017.
3. W rozdaniu musi wziąć udział minimum 20 osób.
4. Wyniki rozdania zostaną ogłoszone w przeciągu 5 dni.
5. Koszt wysyłki na terenie Rzeczypospolitej Polskiej pokrywam ja.
6. Na dane adresowe zwycięzcy czekam 2 dni, potem wybieram kolejną osobę.
7. W razie mniejszej ilości zgłoszeń zastrzegam sobie prawo do wydłużenia czasu konkursu.

8. Zgłoszenie w rozdaniu jest równoważne z akceptacją warunków rozdania i wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych.


Życzę powodzenia! :) 

Edit: 
Przyszła pora na ogłoszenie wyników


😏😏 Gratuluję ! 😏😏
 😏😏 Proszę o kontakt na e-mail 😏😏

Nie martwcie się, u mnie na pewno pojawią się kolejne rozdania! 

58 komentarzy:

  1. Biorę udział - obserwuję jako Pokularna, na Instagramie również jako Pokularna, a na FB jako Magdalena M.

    Ja uwielbiam czytać wpisy z dobrymi radami - dotyczącymi pielęgnacji czy też wpisy z trikami o organizacji czasu, czy też o prowadzenia bloga i Social Media :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A może mi się uda?
    Obserwuję blog jako: Aleksandraaa
    Dodałam banner na bloga : klik
    Polubiłam stronę na FB: Aleksandra O.
    Zaobserwowałam IG: olencjuszka
    co lubię czytać? głównie to chyba posty kosmetyczne. Co kupiłaś, itp.

    Życzę wszystkim powodzenia i gratuluję 100 obserwatorów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również życzę powodzenia! :) Dziękuje bardzo :)

      Usuń
  3. Życzę wszystkim powodzenia!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako Joanna L.
    Lubię czytać posty np. z łupami lumpeksowymi oraz posty z ciekawymi przepisami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega rozdanie w wolnej chwili wezmę udział ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i powodzenia wszystkim biorącym udział :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje i powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny konkurs, życzę wszystkim powodzenia! W wolnej chwili może coś napiszę i też wezmę udział :D Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję bloga jako ważkowa
    Na instagramie jako ważkowa, a na fb jako Anna O.
    Mi bardzo podobają się na Twoim blogu wpisy lifestyle :) W szczególności dotyczące blogowania :) Oby więcej takich notek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Biorę udział w rozdaniu
    1.Obserwuję jako...Jasmine Vise
    2. Odpowiedź na pytanie:Najbardziej interesują mnie posty nt. nowości kosmetycznych i recenzje kosmetyczne

    DODATKOWO:
    3. Udostępniłam info o rozdaniu...https://www.facebook.com/bernadetta.bomba/posts/1963057810581755
    4. Lubię na FB jako...Bernadetta Bomba
    5. Obserwuję na Dresscloud jako...bb26
    6. Lubię Instagram jako...-

    OdpowiedzUsuń
  11. Biorę udział w rozdaniu
    1.Obserwuję jako: Sylwia Orzechowska
    2. Odpowiedź na pytanie: Najbardziej lubię posty na temat nowości kosmetycznych i kosmetyków z różnych stron świata.

    DODATKOWO:
    3. Udostępniłam info o rozdaniu: https://www.facebook.com/sylvia.bomba.5/posts/719099574962047
    4. Lubię na FB jako-----
    5. Obserwuję na Dresscloud jako----
    6. Lubię Instagram jako: sylviaorzechowska

    OdpowiedzUsuń
  12. Biorę udział w rozdaniu
    1.Obserwuję jako... Mój Mały Kawałek Nieba
    2. Odpowiedź na pytanie: Najczęściej na blogach czytam wpisy dotyczące urody, pielęgnacji zarówno włosów, cery jak i ciała, porady, przepisy na domowe kosmetyki, recenzje kosmetyczne oraz wpisy z zakupami kosmetyczno - ubraniowymi gdyż sama się tym interesuję.

    OdpowiedzUsuń
  13. Biorę udział w rozdaniu
    1.Obserwuję jako Monika
    2. Odpowiedź na pytanie: Najbardziej lubię czytać na blogu recenzję nowości kosmetycznych.

    DODATKOWO:
    3. Udostępniłam info o rozdaniu... Nie
    4. Lubię na FB jako... Monika Grabiec
    5. Obserwuję na Dresscloud jako...
    6. Lubię Instagram jako... cocomonia

    OdpowiedzUsuń
  14. Biorę udział w rozdaniu
    1.Obserwuję jako... Aleksandr Rutana
    2. Odpowiedź na pytanie: Najchętniej czytam wpisy modowe oraz kosmetyczne, np recenzje, czy też jak zrobić makijaż itp.
    3. Lubię instagram jako.. olka667

    OdpowiedzUsuń
  15. Biorę udział w rozdaniu
    1.Obserwuję jako Jane Doe
    2. Odpowiedź na pytanie:

    Najchętniej na blogach czytam porady, a także recenzje kosmetyków. Często chcę po prostu dowiedzieć się czy warto kupić konkretny produkt, czy jest wart swojej ceny lub czy może ma swój jakiś tańszy zamiennik... Lubię z każdego wpisu wyciągać jakieś wnioski, dowiedzieć się czegoś mnowego albo zaskakującego :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Biorę udział w rozdaniu
    1.Obserwuję jako Marzycielka Patty
    2. Odpowiedź na pytanie:
    Najchętniej na blogach czytam wpisy z nowościami kosmetycznymi, ponieważ lubię eksperymentować z nowymi kosmetykami, które polecają blogerki.

    OdpowiedzUsuń
  17. 1.Obserwuję jako: W pogoni za ideałem
    2. Odpowiedź na pytanie: lubię czytać posty o modzie jak i kosmetykach. Bardzo lubię oglądać zdjęcia, poznawać nowe kosmetyki

    DODATKOWO:
    3. Udostępniłam info o rozdaniu: http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/
    4. Lubię na FB jako: W pogoni za ideałem
    5. Obserwuję na Dresscloud jako: Karolinna
    6. Lubię Instagram jako: wpogoniizaiidealem

    OdpowiedzUsuń
  18. 1.Obserwuję jako Lady Skywalker
    2. Odpowiedź na pytanie:
    Najbardziej lubię czytać recenzje kosmetyków, haule zakupowe i różne porady urodowe.
    DODATKOWO:
    3. Udostępniłam info o rozdaniu NIE
    4. Lubię na FB jako Weronika Os
    5. Obserwuję na Dresscloud jako NIE
    6. Lubię Instagram jako cassandradelune

    OdpowiedzUsuń
  19. Biorę udział w rozdaniu
    1.Obserwuję jako: Ala Mias
    2. Odpowiedź na pytanie: Najbardziej lubię czytać to co szczerze czy to co dana osoba sądzi o kosmetyku sklepie, "promocjach" czy o swoich własnych poglądach dotyczących siebie. ludzi wokół czy też otaczającego nas świata. Lubię też oglądać klimatyczne zdjęcia które mnie inspirują jak kolorowe paznokcie czy makijaż.

    DODATKOWO:
    3. Udostępniłam info o rozdaniu tak (https://www.facebook.com/ala.mias.3)
    4. Lubię na FB jako Ala Mias
    5. Nie Obserwuję na Dresscloud
    6. Lubię Instagram jako ala.mias

    OdpowiedzUsuń
  20. 1.obserwuję jako: pluukasiewicz
    2.odpowiedź: Lubię poznawać nowe kosmetyki i polować na perełki. Dzięki twoim recenzjom w mojej kosmetyczce pojawia się więcej denko niż bubli- jestem ci za to bardzo wdzięczna i dziękuję! Uwielbiam czytać twoje recenzje :)
    3.Lubię na FB jako Patrycja Łukasiewicz

    OdpowiedzUsuń
  21. Biorę udział w konkursie :)
    Obserwuje jako: Weronika Nowak
    Lubię Facebook jako: Weronika Nowak
    Obserwuję instagram jako: xveroniq
    Najbardziej lubię czytać posty o pielęgnacji włosów i trendach makijażowych :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję bloga jako: Weronika Nowak
    Instagram: xveroniq
    Facebook: Weronika Nowak
    Najchętniej czytam posty i notki na temat pielęgnacji włosów oraz recenzje kosmetyków do makijażu, ponieważ kupując produkty w drogerii oraz przez internet, stawiam na te sprawdzone :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super rozdanie z chęcią biorę udział bardzo bym chciała wygrać
    Biorę udział w rozdaniu
    1.Obserwuję jako...stoookrotkaaa
    2. Odpowiedź na pytanie: Lubię oglądać recenzje i wpisy na temat włxów

    DODATKOWO:
    3. Udostępniłam info o rozdaniu... na blogu tylkomarzeniablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Biorę udział w rozdaniu
    1.Obserwuję jako: Anna Hh
    2. Odpowiedź na pytanie: Ja najchętniej czytam o pielęgnacji włosów, o kosmetykach do włosów. Sama najchętniej komentuje takie posty przez to, że wtedy włącza się moja włosomaniaczność.

    DODATKOWO:
    3. Udostępniłam info o rozdaniu: https://malinowyskarbiec.blogspot.com/
    4. Lubię na FB jako: Malinowy Skarbiec
    5. Obserwuję na Dresscloud jako: jojoan
    6. Lubię Instagram jako: malinowyskarbiec

    OdpowiedzUsuń
  25. Biorę udział w rozdaniu
    1.Obserwuję jako: Aleksis Aliss
    2. Odpowiedź na pytanie: Najbardziej lubię wpisy gdzie bloger mówi o sobie i tym co się dzieje w jego życiu. Wraz ze zdjęciami wychodzi naprawdę ciekawy post. Można się dowiedzieć czegoś o autorze bloga, bardziej go poznać. Lubię jeszcze typowo modowe posty: stylizacje, ootd itp.

    DODATKOWO:
    3. Udostępniłam info o rozdaniu: http://aleksisaliss.blogspot.com/
    4. Lubię na FB jako: Alicja Skurska
    5. Obserwuję na Dresscloud: nie
    6. Lubię Instagram jako: aleksis.aliss

    OdpowiedzUsuń
  26. Biorę udział w rozdaniu
    1.Obserwuję jako: swiaturody159
    2. Odpowiedź na pytanie: Najbardziej lubię posty z recenzjami kosmetycznymi, bądź posty typu denko, ulubieńcy miesiąca, czy nowości. Dzięki nim mogę dowiedzieć się o nowinkach kosmetycznych na drogeryjnych półkach, ale i nie tylko. ;)

    DODATKOWO:
    3. Udostępniłam info o rozdaniu: http://swiaturody159.blogspot.com
    4. Lubię na FB jako: - - -
    5. Obserwuję na Dresscloud jako: eendoorfin
    6. Lubię Instagram jako: swiaturoody

    OdpowiedzUsuń
  27. Widzę tutaj na blogu swoją imienniczkę :)
    Biorę udział w rozdaniu
    Obserwuję jako: MyRosePearl
    Wchodzę w posty urodowe, lubię czytać opinie i dowiadywać się o nowych kosmetykach.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Biorę udział w rozdaniu.
    1. Obserwuję jako Katarzyna Brk
    2. Odpowiedź na pytanie: ciekawostki kosmetyczne, opinie dotyczące produktów, luźne posty niezwiązane z kosmetyką czy muzyką (czyli takie prywaty). :)
    DODATKOWO:
    4. Lubię na FB jako Kasia Brk
    6. Lubię Instagram jako @holdthepage

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Myfantasyandme , Blogger