Lech Lite - TestMeToo - Naprawdę taki delikatny?

Cześć,
Po raz drugi mam przyjemność testować produkty z TestMeToo. 
Tym razem dostałam zaproszenie do udziału w teście piwa Lech Lite. Jestem osobą, która rzadko pije alkohol, a jeśli już jest okazja to sięgam po piwa smakowe. Nie jestem typem osoby, która delektuje się zwykłym piwem. Dla mnie jest ono za gorzkie i zbyt mocne.


Tutaj Lech wychodzi z inicjatywą i oferuje delikatne piwo. 
Czym się charakteryzuje?
- ma o 30% mniej kalorii w porównaniu do innych lagerów dostępnych na rynku ( 96 kcal na 330 ml piwa),
- delikatne piwo o subtelnym smaku,
- nie "kopie" w język - ja to tak określam. Dla mnie piwo często ma za mocny, za wyrazisty smak. Tutaj byłam zaskoczona delikatnością. Jeśli nie wierzycie to wypróbujcie! :) 
- mniejsza pojemność - nie przeszkadza mi to, dla jednych to minus, a dla drugich plus.


Jako jedna z 2 000 ambasadorek dostałam do wypróbowania 2x4 opakowania piwa (razem 8 piw), które należy przed wypiciem schłodzić na co najmniej 6h. 

OPINIA:
Według mnie to piwo zasługuje na uwagę. Dla mnie jest to dobry zamiennik klasycznego piwa, lżejsza wersja, która w te upalne dni sprawdzi się idealnie. 
Żeby nie było tak różowo to powiem Wam, że dla siostry Lech Lite nie był tak smakowity. Była zdziwiona jego smakiem, choć nie uważa, że to najgorszy alkohol. 
Mamy teraz taki wybór, że każdy znajdzie coś odpowiedniego dla siebie! :) 

Lubicie pić piwo w upalne dni? 
Wolicie smakowe czy klasyczne? 
Zachęcam Was do udziału w kampaniach TestMeToo, bo to tylko jeden z nielicznych projektów.:)
Do napisania! 

3 komentarze:

  1. Zdrówko! Ja nie załapałam się do testowania. Szukałam u nas w sklepach piwka, ale jeszcze go nie mają ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Musiałabym spróbować do piwa jestem wybredna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. dobre aczkolwiek i tak wolę smakowe

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Myfantasyandme , Blogger