DENKO Marzec-Maj

Cześć,
Nie wiem dlaczego, ale niestety mam póki co problem z denkowaniem produktów, a jeśli już mi się uda to często zapominam zostawić opakowanie po produkcie. Z tego własnie powodu denko powstaje dopiero teraz, a nie jak powinno - w marcu.


Dla przypomnienia: 
KUPIĘ PONOWNIE
NEUTRALNIE
NIE KUPIĘ PONOWNIE

No to zaczynamy :)


1 CeCe of Sweden przeciw wypadaniu włosów- jeśli mnie czytacie to wiecie, że jestem zła na te produkty. Wyrządziły mi wielką szkodę, jednak ile ludzi tyle opinii, bo u mojej siostry wcale tak koszmarnie się nie sprawdziły te produkty (głównie szampon). Lecz jeśli chodzi o mnie to z pewnością NIE KUPIĘ PONOWNIE.

2. Eveline Cosmetics Serum do rzęs 8w1 - używałam tej odżywki bardzo sporadycznie. Ciężko u mnie z systematycznością (uczę się tego), a więc używałam tylko gdy miałam na to ochotę i czas. Jednak dzięki temu odkryłam drugie powołanie tego produktu, otóż stosowałam go jako bazę pod tusz i wiecie co ? Widziałam różnicę. Każdy tusz pod tym produktem wyglądał lepiej, a to oznacza, że moje rzęsy wydawały się dłuższe. Nie wiem czy ten produkt kupię ponownie, dlatego póki co NEUTRALNIE :) 


3 .Batiste, suchy szampon - uwielbiam suche szampony i nie do końca wyobrażam sobie bez nich życie. Ratują głównie moją grzywkę, która lubi się przetłuszczać (nic w tym dziwnego, jak potrafię milion razy ją w ciągu dnia poprawiać), a więc takie cudo z pewnością KUPIĘ PONOWNIE. Jedna nie wiem czy tym razem nie wybiorę innego wariantu. :)

4. Balea, żel pod prysznic - ten żel otrzymałam w jednym z rozdań blogowych u CzerwonejFiliżanki (dziękuję!) :) Co do tego typu produktów to nie mam dużych wymagań, ważne by nie podrażniał i ładnie pachniał, a ten spełnił swoje zadanie. Z przyjemnością przetestowałabym inne produkty tej marki (głównie żele), dlatego jeśli będzie okazja to KUPIĘ PONOWNIE.

5. Playboy, dezodorant z atomizerem, Play It Wild - lubię zapachy Playboy, dlatego swego czasu bardzo często po nie sięgałam. Mam jeden nawet w zapasie, ale póki co chcę zdenkować inne, które posiadam. Ten zapach średnio mi przypadł do gustu, dlatego NIE KUPIĘ PONOWNIE.

6. Indigo próbka kremu do rąk Matrioshka - zapach jeden z lepszych jakie do tej pory używałam z całego zestawu próbek. Nie przepadam za produktami do rąk, ale taki mogłabym mieć. NEUTRALNIE

7. Miravena Cosmetics, Preparat żelowy Hipoalergiczny do higieny intymnej Malina/Jabłko - otrzymałam około 20 próbek tego preparatu i szczerze mówiąc to już mi się znudził. Zapach jest bardzo średni, ale działanie w porządku. Jednak póki co NIE KUPIĘ PONOWNIE. 

Tak właśnie prezentuje się denko za trzy miesiące. Jest tego naprawdę mało, jednak jak już wspominałam ciężko mi wyrobić nawyk zostawiania pustych opakowań po produktach. Będę się starała pamiętać o tym i mam nadzieję, że projekt Denko będzie powstawał minimum co 2 miesiące. :) 


A jak u Was z projektem denko? 
Miałyście któryś z tych produktów? 
Jak u Was się sprawdził? 
Do napisania! :) 

7 komentarzy:

  1. Marzą mi się produkty z Balea :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Serum do rzęs bardzo lubię używać jako bazę pod tusz, bo wtedy faktycznie mam dłuższe rzęsy i się nie sklejają :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam zestaw wraz z tabletkami z cece med i dziadostwo straszne nie pomaga nic..

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię żele Balea. Stale mam w zapasie kilka wariantów zapachowych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę w końcu kupić ten Batiste do ciemnych włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Batiste uwielbiam, ale nigdy jeszcze nie miałam tego do ciemnych wlosów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zele Balea sa tanie, a maja ladne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Myfantasyandme , Blogger