Co udało mi się kupić na promocji w Rossmanie -49%/-55% - Moje zdobycze

Cześć,
W końcu nadszedł ten moment, abym i ja pochwaliła się moimi zdobyczami  z Rossmana. Jest to już ostatnia część tej tematyki. Jeśli jesteście ciekawe pozostałych wpisów dotyczących promocji to serdecznie zapraszam:



Na promocję w Rossmannie wybrałam się trzy razy. W pierwszy dzień, drugi oraz przedostatni. Jednak, gdy byłam ostatni raz nie kupiłam nic dla siebie. 
To co zobaczyłam w drogerii zniesmaczyło mnie. Pisałam Wam moje spostrzeżenia co do zakupów, jednak był one ZANIM wybrałam się 27.04 do Rossmanna. Ujrzałam tam gimnazjalistów, głównie gimnazjalistki, ale też z kolegami. Bez skrupułów otwierały nowe pomadki i malowały się nimi. Odechciało mi się zakupów i pchania do szaf - bo wbrew pozorom przy tych obleganych szafach trochę ich było. Paranoja..

Ale wracając, pierwszego dnia udało mi się zakupić parę produktów...

Jeśli mnie czytacie to pamiętacie jak wspominałam, że chcę pomadkę Lovely Lasting Finish, tylko nie wiedziałam który odcień (posiadałam tylko nr 2 (druga od lewej)). 
No więc...nie mogłam się zdecydować, więc skusiłam się na 4 nowe. Dzięki temu posiadam niemalże wszystkie (brakuje tylko nr 5) i jestem z nich bardzo zadowolona. Perełki za grosze.






Cena przed promocją - 10,99 zł
Aktualnie są one na małej promocji - 8,79 zł





Kolejne produkty z pierwszego dnia:


1. Astor Perfect Stay - Korektor pod oczy w odcieniu 002 Sand (dla niewtajemniczonych - Rossmann wycofuję markę Astor z ich drogerii, dlatego do 15 maja (bądź do wyczerpania zapasów!) wszystkie produkty ww. marki są na przecenie -75% - dlatego serdecznie Wam polecam wybrać się po produkty, bo dostaniecie je za grosze).
Cena przed promocją - 33,99 zł

2.  Rimmel Magnif'eyes - cień i eyeliner (czarno-niebieski) - musiałam to mieć no i udało się. Produkt jest niesamowicie trwały, choć cen poza promocją nie kusi.
Cena przed promocją - 37,59 zł

3. Maybelline Color Tattoo - wzięłam w odcieniu 40 - Permanent Taupe. Wiele słyszałam dobrego o tym produkcie, poza tym ma dwa zastosowania - jako cień oraz jako pomada do brwi, więc rewelacja. 
Cena przed promocją - 25,69 zł

4. Lovely rozświetlacz do twarzy o chłodnym odcieniu - Silver - z racji, że nie posiadam dużo rozświetlaczy to skusiłam się na jeden. 
Cena przed promocją - 9,29 zł

5. Lovely - Mineralny róż do policzków 02 - skusił mnie kolor i powiem Wam, że na twarzy wygląda naprawdę naturalnie, więc krzywdy sobie nim nie zrobicie. 
Cena przed promocją - 9,69 zł

Dodatkowo zakupiłam Veet - trymer do ciała i twarzy, jednak on na promocję makijażową się nie zalicza, za to widziałam, że został przeceniony z 99 zł na 79 zł. A że jest na mojej Wishliście to skusiłam się. :) 

Z pierwszego dnia właśnie to zakupiłam. Jednak po łowach czułam niedosyt, więc wybrałam się ponownie i udało mi się kupić te o to perełki. 



Nie każdy produkt obejmował promocję. Wiele produktów to moje nowości kosmetyczne, jak chociażby zestaw do aplikacji sztucznych rzęs czy aplikatory do nakładania podkładu oraz korektora.


Skoro już zaczęłam to przedstawię Wam produkty:

1. Pęseta do brwi - no wiadomo, przyda się. Nie obejmowała jej wielka promocja, choć była tańsza o 2-3 zł

2. Lovely, Kępki rzęs - Style Secrets, obejmowała je promocja
Cena przed promocją: 13,49 zł 

3. Klej do sztucznych rzęs - także nowość w mojej kosmetyczce. Byłam pewna, że kępki rzęs z Lovely nie mają kleju, ale pomyliłam się. No nic - przyda się, bo już zamówiłam parę produktów  z Alliexpress ( w tym sztuczne rzęsy). Nie obejmowała promocji.

4 i 5. Gąbeczki do podkładu i korektora. Moje pierwszy, nie były na promocji. 


Pozostały nam już tylko produkty, które kupiłam na promocji i z którym jestem raczej zadowolona. 


6. Rimmel Lasting Finish (Light Porcelain) - mój pierwszy puder z wyższej półki. Ogólnie pudrów nie lubię używać, jednak tym razem się skusiłam. 
Cena przed promocją - 41,59 zł

7. Maybelline Color Tattoo - kolejny do kolekcji (już trzeci), także uniwersalny. Tym razem sięgnęłam po numerek 93 Creme de Nude. Można używać jako cień a także jako bazę pod cień, więc idealnie. 
Cena przed promocją - 25,69zł

8. Eveline Cosmetics Velvet Matt w odcieniu Chocolate Red 420 - skusiłam się na ten produkt za namową niektórych osób. Pachnie bardzo cukierkowo, co mi nie przeszkadza. W sklepie wydałam mi się ciemniejszy, dlatego go kupiłam. 
Cena przed promocją - 12,99 zł 

9. Maybelline Brow Satin - kredka do brwi - bardzo fajny produkt. Posiada kredkę oraz z drugiej strony gąbeczkę do rozcierania produktu. Posiadam odcień medium brown
Cena przed promocją - 28,79 zł

10. Rimmel Brow this Way - tusz do brwi w odcieniu medium brown. Nie chciałam po raz kolejny kupować produktu z Wibo, bo mi się nie sprawdził, a więc postawiłam na produkt, który także był polecany. 
Cena przed promocją 28,79 zł 
Aktualnie jest na małej promocji: 22,99 zł

To są wszystkie produkty które zakupiłam. Sama uważam, że jest tego sporo, jednak w większości potrzebowałam tych kosmetyków, a promocja tylko ułatwiła mi zadanie. 
Z racji tego, że Astor wycofuje się z Rossmanna to poluję na podkład i zapasowy korektor, choć pewnie już go nie znajdę. Skusiłam się póki co na parę lakierów żelowych, odżywkę do paznokci i szminkę. 

A Wy upolowałyście coś na tegorocznych promocjach? 
Dajcie koniecznie znać! 
Jeśli prowadzicie bloga i także macie tego typu wpis to wyjątkowo podawajcie linki - chętnie wpadnę bo lubię tego typu wpisy. :) 
Do napisania! :) 

27 komentarzy:

  1. Patrzę, że zakupy były udane :) Osobiście byłam tylko raz w przedostatni dzień i to był istny kosmos, ale i tak zostawiłam w sklepie nad 100 zł :p

    OdpowiedzUsuń
  2. podziwiam, ja zrezygnowałam po pierwszej próbie w pierwszym dniu, bo te tłumy mnie przerażały. i koniec końców nic nie kupiłam i teraz tylko oglądam te wszystkie posty, co kto sobie kupił i ciut zazdroszczę. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow duże zakupy jestem ciakawa tych rzęs ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Łoł, zaszalałaś z tymi matowymi pomadkami od Lovely ;D Ja mam jedną i niestety jest dla mnie zbyt różowa :/ Świetne zakupy !
    Miłego wieczoru! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, jeśli jest a różowa to moze nakładaj jedną delikatną warstwę? Ja właśnie tak robię z odcieniem nr 2, bo normalnie jest dla mnie za mocny, ale gdy nałożę go mniej to wygląda naprawdę ładnie. :)

      Usuń
  5. Zazdroszczę, że udało Ci się dorwać te matowe pomadki z Lovely, bo u mnie ich już nie było;p Mam ten puder z Rimmela z ostatniej promocji i jest bardzo dobry;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uf, to się cieszę, że kupiłam dobry puder. ;p

      Usuń
  6. Uwielbiam te pierwsze pomadki, ale ostatnio w ogóle nie mogę ich znaleźć u siebie :/ Wielka szkoda, bo ta co mam już jest na wykończeniu :x Ale w zamian za to skusiłam się na matową z Wibo, kolor czerwony jest cudowny <3

    borenium.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie były, jakoś nie widziałam wielkich braków. :)

      Usuń
  7. ja poszłam w ostatni dzień i kupiłam tylko bronzer bo swój wykończyłam do zera ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejne zdobycze na kolejnym blogu. Super! A ja nie kupiłam niczego :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdobycze. Ja zakupiłem podkład. Żałuje tylko że zapomniałem o gąbeczce do makijazu ehh

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo fajnych rzeczy udało ci się upolowac:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę skompletować tę matowe pomadki z Lovely , na razie mam 2 . Ja nie wiele kupiłam , tylko to co było mi aktualnie potrzebne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sporo z tych kosmetyków też używam i bardzo lubię, a na niektóre zdecydowałam się pierwszy raz na tegorocznej promocji. Odpuściłam tylko Maybelline Color Tattoo, bo nie mogłam się zdecydować, jaki kolor chciałabym przetestować, a w tym tłoku niestety nie było za bardzo możliwości dokładnego obejrzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Naprawdę spore zakupy :D Też skusiłam się na żel do brwi z Rimmel, ale transparentny ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. te pomadki są świetne :) mam numerek 2 i 5 i uwielniam je<3
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Spore zakupy u nas też szafa Astor przecenione i sporo fajnych rzeczy można było kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne zakupy, rozswietlacz Gold z Lovely mam i bardzo lubie go na swojej skorze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne zakupy. Też trochę zaszalałam podczas promocji w Rossmannie. Dopiero u Ciebie zauważyłam, że Lovely Lasting Finish ma nowe kolory.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam rozświetlacz z lovely i bardzo go lubię. Myślałam o zakupie pomadki tej firmy, ale żadnych już nie było, więc zdecydowałam się na czerwony kolorek z Wibo. Jutro zajrzę do Rossmanna, żeby zobaczyć, czy zostało jeszcze coś z Astor, ale podejrzewam, że nie upoluję nic ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dużo tego :) ja się na nic nie skusiłam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten korektor z Astora od dawna jest moim ulubieńcem nie znam lepszego :D mam nadzieję, że się nie zawiedziesz na nim :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Myfantasyandme , Blogger