CeCe of Sweden - STOP wypadaniu włosów - Czy naprawdę działa?

Cześć,
Od lat zmagam się z wypadaniem włosów i to w ilościach hurtowych. Nie ukrywam, że bywa to kłopotliwe, choć zdaję sobie sprawę, że na to wpływa wiele czynników, między innymi zła dieta.

Jakiś czas temu, gdzieś z pół roku temu (;p) otrzymałam zestaw do włosów marki CeCe Med w ramach wygrania konkursu na Facebooku marki Kontigo. Zdobyłam drugie miejsce, a za nie należał się profesjonalny zestaw do mycia włosów składający się z czterech produktów: szampon, odżywka, lotion do skóry głowy oraz ampułki do skóry głowy. Nie ukrywam, że jestem osobą, która zwraca uwagę na opakowania a ten zestaw mnie nie zauroczył pod względem szaty graficznej, dlatego długo czekał na swoją kolej. 


Produktów używałam kilka tygodni, a odłożyłam je dopiero parę dni temu, dlatego to idealny moment aby je zrecenzować. Cała seria ma na celu zminimalizowanie wypadaniu włosów. 
Zestaw jest spory jak na moje możliwości i z ampułek kompletnie zrezygnowałam. To nie dla mnie. Zaś trzech pozostałych produktów używałam, z tym wyjątkiem, że lotion do skóry głowy zaledwie 2-3 razy. 

Jak się u mnie sprawdziła kuracja STOP WYPADANIU WŁOSÓW?

Źle. Nie będę kłamać i mówić, że było rewelacyjnie, a włosy przestały wypadać. Nic takiego nie miało (niestety) miejsca. Może faktycznie zminimalizowało to wypadanie, choć szczerze w to wątpię. 
Działanie słabe, design także nie był dla mnie przekonujący a opakowania niestety niezgrabne. Aby wydobyć szampon czy odżywkę pod prysznicem potrzebowałam siły i to niemałej. Bardzo ciężko było mi wziąć produkt na dłoń. Dlatego to kolejny minus.
Jeśli chodzi o zapach to ma delikatną woń grejpfruta (szampon, odżywka), a lotion pachniał mi szczepionką pomieszaną z zapachem odżywki.
Szampon nie pienił się mocno, przetłuścił mi włosy i spowodował swędzenie skalpu, przez co nocami mocno się drapałam, a jednej nocy aż dostałam furii bo nie mogłam spać. 
Odżywka cudów nie zrobiła, wolę jednak używać z innych firm.  
Nie wiedziałam czy to lotion źle działał na moją skórę głowy czy szampon, dlatego odłożyłam ten produkt aby nie pogorszyć sytuacji. 

Koniec końców - kurację ukończyłam wcześniej. Męczyłam się po prostu z tym zestawem a włosy muszę doprowadzić do poprzedniego stanu. 

Czy sięgnę po ten zestaw podobnie?
Oj nie, wolę nie ryzykować. Poza tym mam spore zapasy produktów do włosów, więc na pewno będe miała w czym wybierać.
Jednak nie wyrzucam odżywki, szamponu i ampułek - podaruję mamie i ona mi jeszcze oceni jak sprawdza się na jej włosach. Lotionu nie ma bo wylałam w złości ;p Także postaram się przy kolejnej recenzji wspomnieć jak sprawdził się zestaw u mojej mamy. 
W tym momencie sięgnęłam po zestaw z Nivea (który zresztą miałam zrecenzować już dawno). Stosuję nową serię już prawie od 5 dni, więc mini wnioski mogę wysunąć, ale dam więcej czasu. Dlatego za jakiś czas pojawi się kolejna recenzja produktów do włosów. Mam nadzieję, że kolejne wynalazki mi nie zaszkodzą, a wręcz przeciwnie - doprowadzą do lepszego stanu.


Miałyście już ten zestaw? 
Znacie markę CeCe of Sweden?
Do napisania! :)

12 komentarzy:

  1. Bardzo szkoda ze produkty sie nie sprawdzily , ja mam podobny problem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda,więcej po ten zestaw niestety nie sięgnę.

      Usuń
  2. Miałam cały zestaw wraz z suplementem diety... Kupiłam kiedyś na promocji i też jak dla mnie to taki pic na wodę:P

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam, ale nie sądzę żebym się na nie skusiła, po Twojej recenzji. CIekawe za to jak się u mamy sprawdzę :) Z chęcią zostaję na dłużej i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Troszkę szkoda że produkty się nie sprawdziły .
    Ciekawe jak się te produkty u twojej mamy sprawdzą :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy :) Przy kolejnym poście "włosowym" dołączę informację. :)

      Usuń
  5. Również mam ten problem z wypadaniem włosów i jedyny produkt jaki mi pomaga to szampon Dermena Zapobiegajacy wypadaniu włosów :) śmiało mogę polecić

    http://zanett01.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam, nie potrzebuję takiej kuracji u siebie;). Ale gdybym potrzebowała to prawdę mówiąc nie jestem skuszona, aby po nią sięgnąć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie polecam, ale kto wie, może u Ciebie by się sprawdził inaczej? :)

      Usuń
  7. Mi akurat często wypadają włosy ale tyle ich mam że nie przeszkadza mi XD

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Myfantasyandme , Blogger