62 Konkurs Piosenki Eurowizji - Eurovision 2017 - Część II

Cześć, 
Tak jak obiecałam - tak też robię. Kolejny post dotyczący Eurowizji. Tym razem omówimy drugi półfinał, który odbędzie się 11 maja 2017 roku.

Bez zbędnego pisania przedstawię Wam 18 kandydatów owego wydarzenia...

1. Serbia  - In Too Deep - Tijana Bogićević


2.  Austria - Running On Air - Nathan Trent 


3. Macedonia(F.Y.R. Macedonia) - Dance Alone - Jana Burčeska


4. Malta - Breathlessly - Claudia Faniello


5. Rumunia(Romania) -  Yodel It! - Ilinca ft. Alex Florea


6. Holandia(The Netherlands) - Lights And Shadows - OG3NE


7. Węgry(Hungary) - Origo - Joci Pápai 


8. Dania(Denmark) - Where I Am - Anja


9. Irlandia(Ireland) - Dying To Try - Brendan Murray


10. San Marino - Spirit Of The Night - Valentina Monetta & Jimmie Wilson


11. Chorwacja(Croatia) - My friend - Jacques Houdek


12. Norwegia(Norway) - Grab The Moment - JOWST


13. Szwajcaria(Switzerland) - Apollo - Timebelle


14. Białoruś(Belarus) - Historyja Majho Zyccia NAVIBAND 


15. Bułgaria - Beautiful Mess - Kristian Kostov 


16. Litwa - Rain of Revolution - Fusedmarc


17. Estonia -  Verona - Koit Toome and Laura


18. Izrael(Israel) - I Feel Alive - IMRI 




Przyznam się Wam, że drugi półfinał będzie dla mnie naprawdę ciężki. Poziom pierwszego a drugiego to naprawdę różnica. Tutaj niemalże każdy utwór (no może oprócz paru) podoba mi się niesamowicie. I jak tu wybrać TOP 10? Ciężki orzech do zgryzienia...

No ale jeśli trzeba, to moja TOP 10 prezentować się będzie tak: 

1. Joci Pápai reprezentant Węgier(7) - klimatyczny utwór, który zasługuje na top 10

2. Timebelle reprezentantka Szwajcarii(13) - mogłabym słuchać tego godzinami, wpada w ucho i aż chcę się śpiewać razem z nią! :)

3. JOWST reprezentant Norwegii(12)  - On musiał się znaleźć w tym zestawieniu. Zasługuje na to. Niesamowity utwór, chociaż mam małe zastrzeżenie. Ostatnia zwrotka powoduje u mnie dziwne uczucie, jakbym cofała się, jakby ktoś coś robił mi w głowie. Z jednej strony nie lubię tego, ale z drugiej... - intrygujące ;p

4. Anja - reprezentantka Danii(8) - mam nadzieję, że przejdzie do finału, bo jej głos jest powalający. Jeśli jeszcze nie słyszeliście to zróbcie pauzę i posłuchajcie do końca. Naprawdę cudo. 

5. Ilinca ft. Alex Florea reprezentanci Rumunii(5) - nie byłabym sobą nie mianując tak szalonego duetu! No kto by pomyślał, że można jodłować na Eurowizji - genialne ;p Muszą przejść, bo to coś szalonego. Jednak mam cichą nadzieję, że podszkolą trochę wokal, bo niestety czasami wyczuwam fałsze. :( 

6. Jana Burčeska reprezentantka Macedonii(3) - ten utwór chyba także zawładnie listami przebojów. Należy jej się, bo wykonała kawał dobrej roboty. 

7. IMRI - reprezentant Izraela(18) - z tego co wiem ten wykonawca występował w chórku u piosenkarza poprzedniej Eurowizji, który jak on reprezentował Izrael. Widać talent się nie marnuje. :) 

8. NAVIBAND - reprezentanci Białorusi(14) - uwielbiam ich piosenkę. Nie znając języka białoruskiego mogę wiedzieć o czym śpiewają w ponad 80%, dodatkowo melodia wpada w ucho, a to się na Eurowizji ceni. 

9. Brendan Murray reprezentant  Irlandii(9) - niesamowity głos, talent wart docenienia, dlatego i jego nominuję do mojej top 10 :) 

10. Jacques Houdek reprezentant Chorwacji(11) - słyszeliście już jego utwór? To co on robi to coś ekstremalnego. Nie zdradzę Wam co - posłuchajcie sami. Jeśli mu się uda to naprawdę wielki ukłon w Jego stronę. 

Tak się prezentuje moja TOP 10 kolejnego półfinału.  Bardzo mnie ciekawi czy moje przypuszczenia się sprawdzą. 
Rywalizacja z roku na rok coraz ostrzejsza, ale to dobrze, bo przynajmniej kraje trzymają poziom :) 
A Wy kogo byście nominowali w tym półfinale? 
Koniecznie dajcie mi znać! 

9 komentarzy:

  1. Kiedyś oglądałam często Eurowizję, teraz już nie. Wydaje mi się to bardzo polityczne. I widać też po wynikach gdzie mieszka najwięcej rodaków

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie interesuję się Eurowizją - znam jedynie propozycję Litwy, która niezbyt mi się podoba. Śledziłam litewskie eliminacje i stawiałam na innych wykonawców :/ Mam nadzieję, że w tym roku wygra coś żywiołowego i energicznego, bo w ostatnich latach same smęty.
    Buziaki :*
    Lina Nastya
    http://lina-nastya.blogspot.com/2017/05/vlog-kaunas-i-jonava.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze to się nie interesuję Eurowizją.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie ukrywam że takich rzeczy nawet nie oglądam :P jakoś mi szkoda czasu na to :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny ranking. Zdecydowanie zgadzam się z typami odnośnie Danii. Anja wymiata na scenie.
    Chorwacja budzi różne emocje ale występ brzmi naprawde dobrze
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie : moskaldamian.wordpress.com
    Tam znajdziesz wywiady z uczestnikami tegorocznej Eurowizji i jeszcze więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama nie interesuje się Eurowizją kompletnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście pozycja numer 7 jest bardzo ciekawa i wpada w ucho :D Mam dzisiaj czego słuchać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie zbyt się tym interesuję, ale wiadomo jak leci to się zaglądnie. Przeglądając twój top to Bułgaria i Białoruś brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nicee post. I used to be checking constantly this weblog and I'm impressed!
    Extremely hekpful info specifically the remaining part :) I cawre for
    sch info much. I used to be seeking this certain information for a very lengthy time.
    Thank you and good luck.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Myfantasyandme , Blogger