Ulubieńcy muzyczni - Marzec

Zapraszam na kolejny wpis z serii Ulubieńcy muzyczni 


Już na samym początku miesiąca, w zaledwie drugi i trzeci dzień wpadły mi w ucho dwa niesamowite utwory. Jednym z nich jest po raz kolejny młoda wokalistka Meghan Trainor. Tym razem zaprezentowała utwór "I'm Lady". Do piosenki się nie przyczepię, w końcu znowu się pojawia w moim zestawieniu, więc mi się podoba, jednak tak jak wspomniałam ostatnio, tak też dodam i tym
razem - mam wrażenie, że Meghan wpadła na jeden trop przy teledyskach i go nagminnie stosuje. Dość łatwo zauważyć, co się powtarza co teledysk - ona z tancerkami w prostej linii bądź w innej formie, jednak zawsze jest to mniej więcej ta sama taktyka, która mi osobiście już się zaczyna powoli nudzić.  Dlatego do niej wędruje miejsce piąte. Zaznaczę jeszcze, że miejsca nic większego tutaj nie sugerują. Jest to i tak selekcja, która pokazuje moich ulubieńców z całego miesiąca. Po prostu chcę w ten sposób wprowadzić większy ład i harmonię.



***
Alvaro Soler to laureat mojego prywatnego czwartego miejsca w rankingu miesiąca. Zauroczył mnie nowym utworem - Animal. Jego drugim największym hitem jest piosenka, którą zaśpiewał z Moniką Lewczuk - Libre, jednak mnie nie urzeka, a wręcz nudzi.(wiedzieliście, że zaśpiewał ten utwór z kilkoma osobami z różnych państw i wyłączył możliwość słuchania ich w innym kraju niż pochodzi wykonawca? To trochę słabe.)
Za to tutaj aż chce się tańczyć! A takie rytmy bardzo bardzo lubię. A Wy? : )


***
Już drugiego marca Ed Sheeran wypuścił na rynek muzyczny utwór w wersji audio, który zawładnął listami muzycznymi. W tej chwili utwór posiada prawie 50 milionów wyświetleń co jest niewiarygodnym osiągnięciem! Jednak co się dziwić, skoro jest on tak uzdolniony. Warto wspomnieć, że Ed Sheeran wybił się dzięki programowi "X factor" (bądź Got Talent). Do niego wędruje miejsce trzecie.


ps. Ed jest niesamowitym twórcą, napisał kilka piosenek dla innych artystów, w tym dla Justina Biebera, grupy One Direction czy Taylor Swift. 

Pozwolę sobie dodać niesamowity cover tej piosenki, które niesamowicie mnie zachwycił.
Tyler Ward jest mi znany, jednak nie śledzę jego poczynań w sieci na bieżąco, zaś Lisa Cimorelli to jedna z twórczyni kanału Cimorelli, który prowadzi razem z siostrami (niedługo stworzę post o moich ulubionych coverach tego kanału). Widać, że jej głos spodobał się Tylerowi najbardziej, ale nie dziwię się - jest naprawdę niesamowita, jak i on.


***
Przez dłuższy okres czasu w marcu słuchałam tego coveru na okrągło. Znam ją i śledzę od dawna, bardzo "cukierkowa" dziewczyna w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Uzdolniona - to też trzeba jej przyznać. Tutaj rozwodzić się nie będę, po prostu posłuchajcie coveru piosenki Complicated - Avril Lavigne w wykonaniu Megan Nicole. Miejsce drugie podaruję właśnie jej. 


***

Kolejną wokalistką, która mnie urzekła jest nie kto inny jak Sofia Carson - uzdolniona, młoda i przebojowa. To ona wystąpiła w jednym z filmów Disney'a (tak tak, lubię filmy młodzieżowe ;p) i zagrała zbuntowany charakter. Wyszło jej to znakomicie, choć spodziewałam się, że obsadzą ją w tej drugiej roli. Ale wracając...
Utwór co prawda jest z lutego, jednak nie zmienia to faktu, że odkryłam go stosunkowo niedawno, a więc nie widzę przeciwwskazań aby umieścić go w zestawieniu ulubieńców tego miesiąca. 
O jakim utworze mowa?
Back to Beautiful
To do niej przypisuję zaszczytne miejsce pierwszee.

I to tyle w ulubieńcach muzycznych marca. 
Przypadło Wam coś do gustu?
Znacie, a może to także wasze klimaty? 

11 komentarzy:

  1. Alvaro Soler - jejku uwielbiam go <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Twojego zestawienia u mnie na pierwszym miejscu byłby chyba Ed Sheeran. ❤️ Spodobała mi się ta piosenka, ale pierwszy raz ją słyszałam właśnie teraz.
    Z resztą wszystkie teraz poznałam dopiero 😁

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie znam nic niestety :D ale to dlatego, że jak uczepię się jakiejś piosenki czy wykonawcy, to słucham już non stop. Znam 'Libre', ale też mi nie przypadło do gustu. Reszty z chęcią posłucham :)

    OdpowiedzUsuń
  4. utwory Ed Sheeran bardzo lubię :) nawet covery w wykonaniu innych bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Animal rządzi! Kocham tego wykonawce jak i tą piosenkę :)
    Super lista
    Pozdrawiam:)
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam dziś inne plany na wieczór a siedzę teraz i słucham :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Większość słyszałam, ale i tak moim faworytem jest Ed - uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja strasznie nie lubię Meghan Trainor, nie wiem, jest w niej coś takiego co mnie odrzuca. Ale piosenki, jak gdzieś tam w radiu w tle sobie grają, to mi nie przeszkadzają :) Soler i Sheeran - bardzo lubię, szczególnie tego drugiego, bo tak jak sama napisałaś, jest mega utalentowany! Uwielbiam jego kawałki <3
    Natomiast bardzo ciekawa jestem Megan Nicole. Piosenkę Complicated swego czasu dość sporo słuchałam, więc jestem ciekawa coveru.
    Pozdrawiam cieplutko, KINGA na Wieszaku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ed sheeran perfect to moja ulubiona :*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Myfantasyandme , Blogger