Nivea Invisible - For Black&White -Przyjaciółki Nivea

Cześć,
Parę dni temu na jednym z blogów dowiedziałam się o akcji "Przyjaciółki Nivea". Jako, że od lat w moim domu używa się produktów tejże marki - stwierdziłam, że poczytam trochę o tym i zagłębię się w tej dziedzinie.  Z tego co się zorientowałam, jest to świeża sprawa. 
Od pewnego czasu posiadam konto na Nivea i aktywnie biorę udział we wszelkich konkursach czy testach. Dwa razy udało mi się dostać i miałam okazję testować płyn micelarny oraz krem do skóry wrażliwej.


Krótko o akcji: 
Akcja "Przyjaciółki Nivea" jest skierowana dla blogerów oraz vlogerów, czyli coś dla nas. Jako, że mój blog jest świeżym (niecały rok blogowania, aktywny blog od stycznia/lutego tego roku) to myślałam, że nie mam szans, lecz spróbowałam i wysłałam zgłoszenie. Jakie było moje zdziwienie, kiedy po kilkunastu godzinach dostałam informację, że dostałam się do tego zacnego grona Przyjaciółek. :) Jednak poza komunikatem o dostaniu się nie było żadnych innych informacji, dlatego nie za bardzo wiedziałam co robić dalej. Miałam w planach napisać post o produktach ww. marki, bo jak wspominałam wcześniej posiadam kilka w swojej kosmetyczce. 

Na pierwsze ogniwo miał iść najświeższy produkt - antyperspirant Invisible, który otrzymałam w ramach testowania (zostałam zwyciężczynią jako jedna z 500 osób na Wizażu - najprawdopodobniej). Jednak dzisiaj do moich drzwi zadzwonił kurier i wręczył dwie paczki - niespodzianki. Niespodzianki dlatego, że nie miałam pojęcia od kogo (choć oczekuję kilku).
Okazało się, że z okazji, że jestem oficjalną członkinią tego klubu - otrzymałam dwie paczki ambasadorskie, które niesamowicie poprawiły mi humor. 
Jedną z nich przedstawię Wam dzisiaj, zaś drugą za parę dni.



W pierwszej znalazłam dwa antyperspiranty - dla Niej i dla Niego, czyli zestaw idealny. 
Swój, jak już wspominałam - znam, a więc z przyjemnością Wam go zrecenzuję, zaś męską wersję nie mi oceniać, ale dwa czy trzy słowa ode mnie otrzyma. 
Samo opakowanie "Moja Nivea" jest dla mnie rewelacyjne. Nie wiem jak Wy, ale ja lubię praktyczne opakowania, które są wtórnego użytku. Dlatego cenię sobie opakowania Beglossy czy Golden Rose. To wyżej przedstawione także posłuży mi do schowania moich rupieci. :)


Ale co do produktów...
Oba mają po 150ml, czyli standardowa pojemność dla tego typu produktów. To co wyróżnia je to ruchoma górna część opakowania, która pozwala zabezpieczyć produkt a także uchronić przed dziećmi. Nawet ja miałam na początku problem, aby cokolwiek wydobyć. ;p



Invisible Anti-perspirant for Black&White dla Niej - posiada typowy zapach dla marki, czyli wyczuwalny kremowy zapach. Nie jest nachalny. Jest to pielęgnacyjny produkt do ochrony przed niechcianym zapachem. Według producenta nie pozostawia białych śladów na czarnych ubraniach oraz żółtych na białych. Stosuję go od pewnego czasu i śmiało mogę zgodzić się z tymi zapewnieniami. Było już kilka dni cieplejszych, a przy aktywności łatwo sprawdzić dany produkt. To co ważne to nie podrażnia skóry. 

Invisible Anti-perspirant for Black&White dla Niego -  tego produktu nie mogę zrecenzować, bo jest on przeznaczony dla mężczyzn, dlatego przy najbliższej okazji podaruje go mojemu Lubemu. Jednak to co mogę napisać to fakt, że urzeka mnie zapach. Jestem miłośniczką męskich zapachów i ten przypadł mi do gustu. Jest świeży i nawet długo utrzymuje się zapach (sprawdzony przeze mnie na rękawie ;p). Przyznam się, że nawet szata graficzna męskiej wersji podoba mi się bardziej. :) 



Bardzo mi miło, że marka Nivea dała mi szanse na zostanie ambasadorką. Jeśli którąś z Was zainteresowałam to zapraszam serdecznie na ich stronę, gdzie dowiecie się wszelkich szczegółów dotyczących tej akcji. 
Dodam na koniec, że fakt, że wyżej wymienione produkty otrzymałam nie wpływa na moją opinię o nich. Jeśli coś mnie zawiedzie - z pewnością się o tym dowiecie. Póki co zastrzeżeń nie mam. 

Miałyście okazję testować produkty tej marki? 
Jak się u Was sprawdziły? 
Do napisania! :) 


38 komentarzy:

  1. Jak ja Ci zazdroszczę... też od czasu do czasu próbuję sił na Wizażu, ale póki co przegrywam. Antyprespirant z Nivea jest moim ulubionym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Wizażu ciężko cokolwiek wygrać, ale próbować warto. :)

      Usuń
  2. Od lat używam produktów marki NIVEA i jestem bardzo zadowolona:)
    Jest to jedna z niewielu marek które są wstanie dopasować sie do każdego rodzaju skóry;)
    Polecam każdemu ;***
    Pozdrawiam:***
    eva-and-a-healthy-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi antyperspiranty z Nivea kompletnie się nie sprawdzają :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Założyłam sobie tam konto, nigdy nic nie wygrałam i nie wiem czy zakwalifikowałam się do Klubu przyjaciółek czy też nie, nie mam żadnej informacji ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz poczekać chwilę :)
      Co do wygrywania - jestem pewna ze niedługo wygrasz, czasami trzeba po prostu czasu.

      Usuń
  5. Ale fajna sprawa! Chętnie zajrzę na ich stronę, może mi też się uda ;)

    http://fashionsmachines.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie paczki niespodzianki ;D
    Nivea stosuję już od bardzo bardzo dawna i nigdy mnie nie zawodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli sprawdzony kosmetyk przez Ciebie. ;)

      Usuń
  7. Chetnie bym wyprobowala, poniewaz akurat bardzo lubie firme Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam antyperspiranty Nivea, używam ich zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja z Nivea mam mało kosmetyków, ale mój chłopak uwielbia ich tradycyjny od lat niebieski krem.
    P.S. Świetny blog, urodziny to idealny powód by zgłosić się na spotkanie i także dzień po świętować i nie patrzeć na staż bloga bo wcale nie jest tak krótki. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie mama jest zwolenniczką tego kremu. ;)
      Bloga prowadzę od sierpnia, ale dopiero od lutego systematycznie dlatego póki co nie chcę do końca się mieszać w tak poważne sprawy, choć na dzień dzisiejszy lubię się zagłębiać w wpisy ze spotkań, dlatego jeśli Wasze się odbędzie to chętnie poczytam jak było. :)

      Usuń
  10. Mam kilka kosmetyków. Firma mam na prawdę bardzo fajne i ciekawe produkty

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam markę Nivea wraz z całą moją rodziną :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię ten antyperspirant :) no to gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam styczność wiele razy z produktami Nivea i myślę, że i ten by mnie nie zawiódł! :)

    Pozdrawiam :)
    Lov:)

    OdpowiedzUsuń
  14. U nas w domu też Nivea, ja lubię szczególnie antyperspirant :)
    https://jakiesiebie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie od małego w domu przewyższała Nivea jako produkt do wszystkiego niezbędny i potrzebny :) teraz jest nieco inaczej i kupuję jedynie kremy z Nivei i tyle w sumie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może warto poszerzyć o inne produkty? Teraz firma ma naprawdę dużo ciekawych produktów, a co ważne do różnych typów cery :)

      Usuń
  16. Uwielbiam nivea. ;) niestety jeszcze antyperspirantu z tej serii nie testowałam. :( chyba czas to nadrobić. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę takiego prezentu! Świetna recenzja, ja uwielbiam produkty Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może sama próbuj dostać się do Przyjaciółek? Polecam! :)

      Usuń
  18. Świetny post 😍

    Podoba mi się twój blog ❤

    Zaobserwowałam cię i zostaje tu na dłużej 💞

    A tu mój blog, wpadnij :

    milenor.blogspot.com

    ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja uwielbiam krem nivea ! :D tylko w sumie tego jednego kosmetyku używam :d
    Gratuluję dostania się do Przyjaciółek :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubie nivea poniewaz mnie nie uczula 😊

    OdpowiedzUsuń
  21. Witaj w gronie przyjaciółek :) 😊

    OdpowiedzUsuń
  22. My spouse and I absolutely love your blog and find many
    of your post's to be just whhat I'm looking for. Would you offer guest writers to write content available for you?
    I wouldn't mind publishing a post or elaborating on a few of the subjects you
    write about here. Again, awesome blog!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Myfantasyandme , Blogger