LashVolution - Moja trzymiesięczna kuracja - START 27.04-27.07

Cześć,
Jakiś czas temu na Instagramie LashVolution firma poszukiwała nowych Ambasadorek, które przetestują ich serum. Jako, że lubię testować produkty to stwierdziłam, że spróbuję. Wysłałam e-maila ze swoją kandydaturą. :) 
Jak wiecie, bądź nie, mój blog nie jest (póki co ;p) wielkim miejscem. Powoli kroczę do przodu. Zadowala mnie to, bo cały czas się rozwijam. Robię to, co lubię. A skoro mogę się rozwijać,  a przy okazji czerpać przyjemności to korzystam z tego. Ale wracając... 
Firma LashVolution po dwóch dniach odpisała mi, że dopiero za 10 dni dadzą znać czy się dostałam, czy też nie. Dopiero po świętach Wielkanocnych dostałam pozytywną odpowiedź, że zostałam jedną z Ambasadorek. Ucieszyłam się, bo moje rzęsy będą miały przez najbliższe trzy miesiące kuracje. 


Pomyślałam, że to dobra okazja, abym tutaj na blogu przedstawiła Wam moje rezultaty. Wcale marka nie kazała mi pisać o nich na blogu, a tylko przedstawić parę zdjęć na Instagramie (początkowe oraz końcowe). Jednak dla samej siebie chcę przeprowadzić taki eksperyment i wrzucać aktualizację stanu moich rzęs co miesiąc. Nie dość, że Wy zobaczycie czy są efekty, to jeszcze ja będę miała te wyniki na stałe, bo przecież posty nie zginą, a zostaną na lata. :) 



Mam tylko nadzieję, że odżywka mnie nie podrażni tylko da naprawdę dobry efekt. Nigdy nie używałam tego typu produktów, pomijając tą z Eveline za 10-15 zł, ale ją stosuję bardzo rzadko i tylko dla lepszego efektu pod maskarę. Chociaż nie wiem czy odżywkę z Eveline można zaliczyć do tej samej kategorii co produkt z LashVolution.

Dla dopełnienia formalności - zdjęcie z dnia 27.04. Jak widzicie osiągają po 5-7 cm, więc liczę chociaż na 10 cm.
Jeszcze dodam, że producent sugeruje, aby odżywkę stosować na wieczór oraz tylko na górną linię rzęs, więc i ja będę tak robić. :)




Dajcie mi znać jeśli używałyście tego produktu, jak u Was się sprawdziła i czy jesteście zadowolone. 
Do napisania! :)

26 komentarzy:

  1. Gratuluję współpracy :D
    Czekamy na efekty :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Nie widać, dopiero dzisiaj będę pierwszy raz używać. :(

      Usuń
    2. Haha, tak to jest, jak się nawet wpisu nie przeczyta :)

      Usuń
  3. Czekam na wachlarz rzęs zrób zdjęcia przed i po ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia "przed" są, także oby był ten wachlarz. ;p

      Usuń
  4. Nie używałam jeszcze tego typu produktów ale w sumie też bym się ucieszyła :) ja jak zwykle przegapiam wszystkie akcje bo jestem pochłonięta swoją codziennością :) bardzo jestem ciekawa rezultatów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że przypadkowo to odkryłam. Widziałam, że dziewczyny zachęcają do wysłania do nich e-maila to spróbowałam. Nie sądziłam, że mi się uda. Bardziej myślałam, że mnie odrzucą a tu proszę -miła niespodzianka. :)

      Usuń
  5. To czekamy na efekty! Jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzi :) Pozdrowionka :*

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna odżywka :) z moich 12mm zrobiło się ponad 15 (nie wiem ile bo za podziałką :P).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jaa - to miałaś takie przed PRZED stosowaniem? To teraz masz dosłownie wachlarze, jak to Aneczka mi życzyła, tak Ty już miałaś na starcie. ;p

      Usuń
  7. Nigdy nie używałam takich produktów, bo moje rzęsy i brwi naturalnie są ogromne.życzę powodzenia w kuracji i czekam na efekty:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem zadowolona z efektów swojej kuracji, nie dawno pisałam na blogu o niej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W wolnej chwili wpadnę i zobaczę. :)

      Usuń
  9. Super! Bardzo jestem ciekawa efektów. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No ciekawa jestem jak się spisze ta odzywka. Ja używałam Long 4 Lashes i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie miałam stycznosci z Long4Lashes :) Jednak skoro jesteś zadowolona to cos w niej też musi być. :)

      Usuń
  11. Gratuluję współpracy, mam serum i jestem bardzo zadowolona, działa a nie spodziewałam się cudów ;) Obserwuję , zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Najważniejsze, że działa. :)

      Usuń
  12. Jestem ciekawa efektów. Czasem słyszałam, że po odstawieniu odżywki rzęsy robią się słabsze niż przed używaniem i dlatego boję się jakąś wypróbować. Mam nadzieję, że u Ciebie się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też słyszałam, czytałam...i się obawiam, zawsze chciałam wypróbować no i teraz używam. Mam tylko nadzieję, że będzie szło to wszystko w dobrym kierunku. :)

      Usuń
  13. Powodzenia w testach, mam nadzieję że odżywka przyniesie Ci pozytywne rezultaty :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Myfantasyandme , Blogger