20 faktów o mnie, czyli czego o mnie nie wiecie - 90 obserwatorów, dziękuje! : )

Hej, z racji, że na moim blogu wybiło 90 obserwatorów to postanowiłam zrealizować kolejny Tag.
Chyba jeszcze nie mieliście okazji mnie bliżej poznać, dlatego to dobra okazja, abym się przed Wami trochę odkryła. :)

 20 FAKTÓW O MNIE 

1. Jestem osobą nieśmiałą, ale nie do bólu. Jeśli sytuacja mnie zmusza (np. praca, szkoła) to potrafię być otwarta, a nawet za bardzo. Potrafię żartować, pokazywać jaka to jestem niezdarna czy silna (zależnie od sytuacji). Jednak szybko się zawstydzam i wycofuję.

2. Niezły ze mnie obserwator... - zauważyłam, że potrafię naprawdę dobrze obserwować zachowania innych ludzi, analizować ich i po cichu wyciągać wnioski. Taki cichy ze mnie obserwator. Często w szkole zauważałam to, czego ktoś inny nie potrafił dostrzec. Nie raz ludzie się dziwili skąd co nie co wiem.

3. W trzeciej klasie gimnazjum miałam świadectwo z paskiem, zaś w 6 klasie podstawówki zabrakło mi trzech setnych do otrzymania go (4,72/3, a pasek otrzymuje się od 4,75).

4. Nauczyłam się (tak troszkę) grać na gitarze, bez fachowej pomocy. Jestem samoukiem.

5. Uwielbiam, a wręcz kocham muzykę! Nie wyobrażam sobie dnia bez tego i nie rozumiem ludzi, którzy nie znoszą słuchania melodii. Po prostu nie umiem tego zrozumieć ;p

6. Jestem osobą bardziej o umyśle humanistycznym niż ścisłym. Nigdy nie byłam dobra z chemii, matematyki czy biologii, za to lubię tworzyć, kreować, pisać wiersze czy....malować się! ;) 

7. Ciężko nauczyć mi się języków obcych. Od zawsze mam z nimi problem. Zazdroszczę osobom, które nauczyły się go jeszcze w podstawówce. Niestety zawsze trafiałam na słabych nauczycieli (oprócz technikum, jednak tam był za wysoki poziom i nie nadążałam za resztą). Dopiero po ukończeniu szkoły widzę rezultaty w tej dziedzinie, choć to i tak mało.


8. Odkąd pamiętam - miałam lepszy kontakt z kolegami niż koleżankami. Nieważne jaka szkoła i poziom edukacji - zawsze to właśnie z panami lepiej się dogadywałam. Według mnie dziewczyny/kobiety to zawistne i fałszywe osoby, które tylko by plotkowały ;p Wiem, że nie każda taka jest, jednak nie zmieni to mojego punktu myślenia i ja wolę i tak rozmawiać z płcią męską. :)

9. Mam dwie siostry, które są ode mnie starsze. Katarzyna - o trzy lata starsza ode mnie oraz Monika - dwa lata starsza.

10. Ukończyłam szkołę średnią (technikum) jednak nie otrzymałam tytułu technika ze względu na niezaliczenie jednej kwalifikacji (5/6 egzaminów zdanych), za to maturę zdałam choć nie chciałam do niej podchodzić - więcej stresu niż było to warte. Raczej przyszłości nie wiążę z tą branżą, a jeśli tak to myślę, że ten papier do końca mi nie będzie potrzebny.

11. Mam lęk wysokości.

12. Boję się wszelakich karuzeli, ekstremalnych przeżyć i tym podobne. Trochę mnie to frustruje, że nie doświadczam życia na pełnej adrenalinie, jednak moje obawy i lęki na dzień dzisiejszy są za silne.

13. Moja szczęśliwa liczba to 7 - urodziłam się tego dnia i miesiąca, dodatkowo często miałam numer 7 w dzienniku.  : )

14. Na prawej dłonie odkąd pamiętam mam z żył bądź czegoś widoczną liczbę 8 i zawsze zastanawia mnie co to może oznaczać. ; p

15. Boję się zwierząt, a od pewnego czasu ( 3-4 lata) także gryzoni - na przykład chomików. Miałam kilka chomiczków. Jeden z nich był przesłodki, nosiłam go, dawałam mu wszystko do jedzenia, to co ja miałam - on też jadł, dlatego gdy go brałam na  dłonie to lizał moje paluszki. Jednak pewnego dnia gdy go wzięłam - ugryzł mnie mocno w dłoń (część między kciukiem a palcem wskazującym), a na drugi dzień zdechł. Przypuszczam, że był chory i nie chciał bym go wzięła na dłonie. Pamiętam to do dziś. :( Jednak po tym jak mnie ugryzł i czułam ból - mam niestety wielki dystans do tych gryzoni i na dłonie już nie wezmę bo się boję.

16. Kolejny fakt o chomikach. Kupiłam kiedyś w zoologicznym chomiczka syryjskiego (to największe z tych popularnych, nie mówię o europejskich). Była to samiczka. Po paru/nastu dniach gdy chciałam jej posprzątać w klatce zobaczyłam w domku parę małych, dopiero narodzonych gryzoni. Nigdy nie poczułam takiej słabości w ciele jak wtedy. Serce stanęło, a nogi mi się ugięły. Dla nastolatki to wielki szok! Było ich około 5-6 i prawie wszystkie niestety mi padły niemalże od razu, jednak jeden chomik dłużej żył, że mogłam go przenieść do osobnej klatki.  Emocje niesamowite! :)

17. Nigdy nie farbowałam całych włosów. Raz w życiu zrobiłam ombre i planuję niedługo większą zmianę.

18. Byłam harcerką. Co prawda nie był to długi okres czasu (rok,dwa), jednak na jeden (jak nie dwa) obozy udało mi się pojechać. Niesamowite przeżycie i każdemu polecam.

19. Wolę nosić spodnie niż spódniczki/sukienki. W spodniach czuję się bardzo komfortowo, a to stawiam często na pierwszym miejscu, jednak nie mówię, że to się nigdy nie zmieni.

20. Często biorę udział w konkursach i sporo wygrywam. W zeszłym roku wygrałam około 109 konkursów (brałam udział od sierpnia) i uważam to za dobry wynik.  Sprawia mi to wiele frajdy, a wygrywanie to coś niesamowitego. Super jest uczucie, gdy wiesz, że poświęciłeś na to czas a dana osoba to doceni spośród setek komentarzy. Moimi największymi osiągnięciami jest wygranie pomadki Kylie GORG, kosmetyków Kiko Milano czy też butów ledowych a także wielu wielu innych. Nie wstydzę się tego, że biorę udział w konkursach, każdy ma swoje hobby a to pozwoliło mi zacząć blogować, pisać, udzielać się i poznawać inny świat. :)


Póki co zostawiam Was z tymi 20 faktami. Z pewnością na kolejne osiągnięcia blogowe pochwalę się innymi ciekawostkami o mnie. Trochę tego jest, także szykujcie się! : ) 


25 komentarzy:

  1. Na jakich witrynach najczęściej bierzesz udział w konkursie konkursach​?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj różne :) Często są na Wizażu, ale nie ograniczam się tylko do tego. Na Facebooku jest mnóstwo czy Instagramie. :) To takie główne kopalnie konkursów. ;p

      Usuń
  2. Również bardziej wolę rozmawiać z płcią przeciwną :)
    Bardzo fajny tag, wiele można się o Tobie dowiedzieć przez niego.

    Pozdrawiam cieplutko! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, już do Ciebie wpadam. :)

      Usuń
  3. Świetne fakty! :D czytelnicy mogą się wiele o Tobie dowiedzieć :D i wiesz..mi też brakło tyle do paska :D tylko w gimnazjum :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zapewne wiesz jaki do ból nie otrzymać tego paska, może nie ból ale rozczarowanie...:(

      Usuń
  4. Też jestem osobą niesmiala i jestem dobrym obserwatorem ;) uczylam się też sama grać na gitarze - fajna sprawa :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przyjemnie się czytało. Troszkę ciarki mi przeszły po plecach, gdy czytałam o tym ugryzieniu. No cóż, ja mam lęk do takich sytuacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj bolało to, zwłaszcza ze wtedy chodziłam do podstawówki albo gimnazjum. Nie było to fajne przeżycie.

      Usuń
  6. Gratuluję wygranych konkursów to mega wynik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 109 konkursów, wow!!! Mamy wiele, oj wiele wspólnego! Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe wyznania :) mogę śmiało się zgodzić z kilkoma punktami np. 1,2,4,6. Mnie najłatwiej zawsze przychodził angielski i skończyłam niedawno studia. Jednak zdecydowanie wolę korepetycje niż sztywną naukę w szkole publicznej. Też się zbieram na podobny post więc ukaże się wkrótce na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na podobny wpis u Ciebie! :)

      Usuń
  9. no, no ilość wygranych rozdań robi wrażenie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Fajna zabawa na tym jest i można się nieźle poetycko rozwinąć ;p

      Usuń
  10. Zgadzam się z Tobą jeśli chodzi o kobiety, zawsze też lepiej dogadywałam się z płcią męską ;)
    Dziewczyny wiele razy mnie zaskoczyły negatywnie ;( Ale cóż zrobić, skoro jest coś takiego jak zazdrość ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdrość to coś okropnego, ale nie każdy potrafi sobie z tym zjawiskiem radzić...

      Usuń
  11. 8 z żył brzmi dość ciekawie :P ja mam tylko brata i chciałabym mieć tez siostrę :) ja też jak biorę udział w konkursach to dość często wygrywam choć ostatnio nie mam jakoś szczęścia :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie szczęście niestety gdzieś uciekło w tym roku :(

      Usuń
  12. Ja nie mam szczęścia do konkursów :/
    Też miałam ombre kiedyś *,*

    Zapraszam do komentowania i obserwowania mojego bloga :)
    Gabrielle Blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz na naprawdę ciekawą osóbkę. Również bardzo lubię brać udział w konkursach i czasem uda mi się coś wygrać :D
    Pozdrawiam i obserwuję :*
    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Lęk wysokości - znam to. Często odbiera frajdę np podczas podróżowania :(

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Myfantasyandme , Blogger