Wishlista - Wiosna 2017

Od dosyć niedawna prowadzę bloga, jednak za namową siostry pomyślałam, że może jednak te Wishlisty wcale nie są takie głupie. Sama pisałam ostatnio w jednym z postów o tematach, które można poruszyć na blogu, jeśli brak pomysłu na kolejny, choć nie sądziłam, że i ja utworzę taki post, a tu niespodzianka nawet dla mnie. 
Chociaż dla mnie Wishlisty nie są tak bardzo istotne to postanowiłam, że na wiosnę stworzę. To bardzo dobra opcja dla osób, która często gubią karteczki i zapominają co chciały bądź potrzebowały. A ja właśnie tak mam. 
Mam nadzieję, że z czasem powstanie post co udało mi się zrealizować z tej "chcielisty" - jak to co poniektórzy nazywają. 

No to zaczynamy  :) 



1. Zoeva, Paleta cieni Cocoa Blend  - wybrałam jedną, choć tak naprawdę mam ochotę na kilka tej firmy. Wiem, że w Mintishopie jest zestaw trzech palet, także może któregoś dnia się skuszę. O ile jeszcze będą. Ale jedna to must have - zwłaszcza ta, którą przedstawiłam. 

2. Veet. Trymer do twarzy i ciała - nie ukrywam, że marzę o tym od momentu gdy został wypuszczony na rynek. Nie kosztuje wcale tak dużo (99 złotych w Rossmanie),ale jednak najpierw trzeba uzbierać te dodatkowe pieniądze aby móc zakupić. Jednak myślę, że jest to bliższy cel niż paleta i także bardzo osiągalny.

3. Espadryle marynarskie - może niekoniecznie dobrze wyglądają na zdjęciu, ale uwierzcie mi - na nodze prezentują się naprawdę dobrze i są mega, mega wygodne! A to się ceni. W zeszłym roku na lato sobie kupiłam za niecałe 30 zł - wytrzymały zaledwie 2-3 miesiące, jednak to nie były duże pieniądze i w tym roku także mam w planach kupno kolejnych. Tylko zastanawiam się nad kolorem...

4. Zestaw startowy to robienia hybryd - tutaj czeka mnie niesamowicie dużo analiz, a czemu? Bo kompletnie nie wiem w jaką firmę zainwestować! Czy może Semilac, NeoNail albo Indigo? Firm jest o wiele wiele więcej, zdaję sobie sprawę, jednak te trzy jako pierwsze przychodzą mi na myśl. Jedyne co posiadam to parę lakierów hybrydowych i lampę z Semilaca. Ale zestawu, czyli podstawowych narzędzi niestety nie. Także nie wiem czy można używać lampy z firmy X a lakierów od firmy Y - jeśli któraś z Was zna się to poproszę o radę :) Będę bardzo bardzo wdzięczna. 

5. Torebka typu city to coś o czym marzę. Chyba nigdy nie miałam takiej dużej, miejskiej torebki, która by do mnie pasowała. Od paru lat chodzę tylko z torbą na ramię i przyznam się, że zaczyna mnie to męczyć. Dlatego będzie to idealny kandydat na Wiosenną Wishlistę. 

6. Choć dopiero mamy wiosnę to ja już teraz muszę polować na kurtkę na jesień/zimę. W tym roku cały sezon jesienno-zimowy przechodziłam w kurtce, która raczej jest wskazana na wczesną wiosnę oraz jesień. Nie miałam kurtki na zimę i nie ukrywam, że czasami było mi zimno. Ale dałam radę. :) Poza tym nie lubię mega ciepłych okryć wierzchnich, bo jest mi za gorąco w nich. Uwielbiam zimne powietrze, dlatego klimat w Polsce kompletnie nie jest dla mnie. A polowanie na kurtkę już teraz wcale nie jest takie złe, bo można znaleźć je w naprawdę korzystnych cenach.


Na mojej liście nie ma wcale dużo rzeczy, mam nadzieję, że uda mi się chociaż połowę spełnić do końca wiosny bądź lata, bo nie każda rzecz jest na " już, teraz!".
Jednak przyznam się, że nie jest to takie złe, jak sądziłam. 

A wy lubicie Wishlisty?
Często pokrywają się Wam z realnymi planami zakupowymi na dane okresy? 
Do następnego! 

24 komentarze:

  1. właśnie napisałam post o lampie z NeoNail - bezprzewodowej. Spokojnie utrwalam w niej lakiery innych firm :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie wpadnę w wolnej chwili. :) Muszę się doszkolić w tej kwestii. :)

      Usuń
  2. Espadryle marynarskie hit zeszłego roku i ten sezon bedzie pod ich znakiem są mega wygodne i maja klase

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) Ogólnie nie podążam za modą, lubię nosić to, co wygodne. :) Ale jeśli przy okazji jest to modne i na topie, to czemu nie :)

      Usuń
  3. Wiele osób poleca lakiery firmy Semilac, między innymi Stylizacje, mają pięne kolory lakierów, a w zestawie jest zawarte wszystko, czego będziesz potrzebowała podczas przygody z hybrydami! Ja osobiście planuję dodać na mojego bloga wishlistę, ale nie bardzo wiem, jak się do tego zabrać i sprawić, żeby zdjęcia były w takim zestawieniu jak u Ciebie... Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, polecają ale czy na pewno są takie dobre? Kitulec Kate (jeśli znasz) poleca kompletnie inne :) Przypuszczam, że Stylizacje ma umowę na dany okres czasu i nie może używać innych lakierów w filmach, a więc i w życiu pewnie nie używa za bardzo innych, bo ludzie by ją zjedli za kłamanie itp. :) A co do wishlisty i tego baneru - siostra robiła to w paincie, po prostu brała zdjęcia z internetu, które mają białe tło najlepiej i rozmieścić to tak, aby wszystko spójnie grało. Ja za to robiłam podobnie jednak w Photoshopie. :) Chętnie wpadnę :)

      Usuń
  4. Mam taką torbę ♥ ♥ Bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmm, teraz muszę poważnie zweryfikować zawartość swojej szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi espadryle udało się kupić jeszcze w lutym. Ciekawe jak się sprawdzą, bo póki co mało okazji do noszenia miałam.
    Swego czasu też rozważałam lampę UV, ale mi hybrydy trzymają się 2-3 dni. Nie wiem od czego to zależy, ale tak jest. Chyba nie dane mi cieszyć się pomalowany mi pazurkami.
    A ciepła kurtka na zimę to podstawa. Teraz można znaleźć też dobre przeceny po zimie. Trzymam kciuki! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może zrób drugie podejście co do hybryd ale z innym zestawem? :)

      Usuń
  7. Poczytaj opinie na temat różnych lakierów hybrydowych, bo niektóre mogą uczulać ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już troszkę czytałam, ale fakt - będę musiała poczytać jeszcze, dziękuje :)

      Usuń
  8. Espadryle bardzo ładne chodzą takie za mną strasznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam zakupić, kosztują grosze, a na nodze wyglądają bosko! :)

      Usuń
  9. Przygarnęłabym paletkę z Zoevy! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też lubię marynarskie espadryle "na jeden raz" :D Moje wytrzymały akurat całe wakacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Posiadam dokładnie ten sam zestaw z Semilac, którego wrzuciłaś zdjęcie w wishlistę. Co prawda nie mam porównania z resztą marek nad którymi się zastanawiasz a bardziej porównanie z markami no name. Ogólnie jestem bardzo zadowolona z tego zestawu i śmiało mogę go polecić! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę, że Cocoa blend to super wybór, można nią zrobić masę makijaży:D
    Trzymam kciuki byś zrealizowała swoją listę życzeń:)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj, dziękuje bardzo. :) Póki co jeden punkt zrealizowany. ;p

      Usuń
  13. Ja polecam Neonail i Semilac. Z Neonail mam dużo kolorów bazę i top, teraz mają piękną kolekcję lakierów, które dają efekt akwareli. Z kolei Semilac ma ogromną gamę kolorystyczną, ostatnio stałam się posiadaczką 5 lakierów z ich nowej kolekcji:) Z lampami jest tak, że Led złapie hybrydy, ale żel niekoniecznie wtedy warto korzystać z lamp UV - nie ważne jakiej firmy:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Myfantasyandme , Blogger