Ulubieńcy muzyczni - Styczeń/Luty

Zapraszam na pierwszy wpis z serii Ulubieńcy Muzyczni... :  )
Będą to utwory, które mi się bardzo spodobały i stroiły mnie w danym miesiącu.




Pierwszym utworem, który mnie zauroczył był duet

Noah Cyrus & Labrinth - Make me (cry)

Noah Cyrus to znanej gwiazdki siostra - Miley Cyrus, która swoją karierę ma bardzo rozwiniętą. 
Pamiętam, że gdy włączyłam "ot tak" pierwszy singiel Noah - byłam w szoku.Głos niemalże identyczny co Miley, jednak jej skromność mnie przekonała. 
Czytałam także komentarze pod filmem i nawet niektórzy porównywali jej głos jako mieszankę Miley oraz Lany Del Rey. Chyba coś w tym jest. : ) 


***

Katy Perry, jako reprezentantka drugiego zestawienia ulubieńców muzycznych zaprezentowała niesamowity utwór, który na swój sposób odbiega od typowych kawałków popowych.
Od lat podziwiam jej twórczość, potrafi zaskoczyć! :) 




Początkowo utwór bardzo średni mi się podobał, jednak przekonałam się po wysłaniu coverów, a między innymi niegdyś bardzo krytykowanej  - Rebecci Black, która gościnnie wystąpiła u Kurta Hugo Schneidera. 


***

Utalentowana, nie bojąca się krytyki i młoda wokalistka - Meghan Trainor, bo o niej mowa- zadziwia podobnie jak poprzedniczka, chociaż mam też małe wrażenie, że wpadła na jeden trop w teledyskach i nie chce się go pozbyć ; p Jednak nie ma to kompletnie wpływu na utwory. 
Po wyświetleniach widać, że nie tylko mi się podoba :) 
Miejsce trzecie wędruje do niej.


***
Swego czasu miałam manię na słuchanie tej osoby, a podsyłając utwór rodzince spotkałam się z mini krytyką. Po czasie siedząc u siebie w pokoju słyszałam jak słuchali i byłi naprawdę zauroczeni.
O kim mowa? O LP - Lost on you 


Choć jak na moje wersja akustyczna jest o wiele lepsza, ma to coś w sobie. :) 

***

Ostatnim i zarazem najlepszym ulubieńcem muzycznym był dla mnie utwór This Town - Niall Horan.


 Jednak to wersje akustyczne mnie zauroczyły, między innymi jej..



I to póki co na tyle, jeśli chodzi o ulubieńców muzycznych tych miesięcy. :) 

Przypadł Wam któryś utwór szczegółnie?
 Znacie, lubicie ?
Dajcie mi koniecznie znać! :) 

Do usłyszenia : )


Ps. Dziękuje za 50 obserwatorów! :) 

14 komentarzy:

  1. Katy Perry bardzo lubię :) reszty nie znam i na spokojnie później przesłucham :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kocham utwór Nialla "This town", zupełnie odbiega od muzyki, którą tworzył z 1D :) I w ogóle mamy chyba podobny gust muzyczny, bo osobiście uwielbiam Katy Perry i Meghan Trainor :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Nawet nie wiedziałam, że 1D się rozpadło. :) Na piosenkę Nialla wpadłam przypadkowo i dopiero niedawno się dowiedziałam, że on jest twórcą utworu. :)

      Usuń
  3. Widzę, że mam spore zaległości muzyczne. Ostatnio słucham zbyt dużo starego rocka :) Meghan Trainor bardzo lubię!

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej przypadła mi do gustu piosenka Katy Perry :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Katy Perry jest super! <3 jak tu ładnie.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, bardzo utalentowana. :)
      Dziękuję, jednak szata będzie zmieniona, za ciemno tutaj mam. ;p

      Usuń
  6. O dziwo żadnej piosenki nie znam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A miałam wrażenie, że dam takie oklepane numery ;p Że właśnie każdy je zna ;p

      Usuń
  7. Praktycznie nic z tego nie znam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To serdecznie polecam odsłuchać! :) Może akurat coś Ci się spodoba. :)

      Usuń
  8. Dwóch ostatnich utworów nie znam ! Lecę słuchać ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja raczej muzyki nie słucham co w sumie jest dziwne w tych czasach. Nic z tego nie znam, ale na pewno odsłucham i może akurat mi coś wpadnie w ucho :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pioseneczki! Bardzo dobry przegląd:)
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Myfantasyandme , Blogger