Rimmel Match Perfection - Recenzje, Opinie, Swatche

Cześć, 
Od pewnego czasu, a mówiąc konkretniej od kilku miesięcy mam przyjemność testować produkt marki Rimmel. Jest to mój pierwszy podkład tego producenta i mam nadzieję, że nie ostatni. :) 



Podkład otrzymałam w konkursie, który był organizowany na Instagramie Rimmela. Swego czasu mnóstwo osób go otrzymało, także nie był to żaden większy wyczyn ;p 

OD PRODUCENTA W PIGUŁCE:
- ukrywa niedoskonałości
- nadaje zdrowy wygląd bez efektu maski
- zawiera witaminę E, która zapewnia nawilżenie do 24 godzin 
- zmiękczające drobinki zmniejszają widoczność porów, niedoskonałości, cienie pod oczami oraz zaczerwienienia. 





MOJA OPINIA:
Po zapewnieniach producenta można oczekiwać cudów. Jak jest w rezultacie? 
Produkt faktycznie jest dobry, jeśli komuś zależy na lekkich, dziennych kryciu. Mi to w stu procentach odpowiada. Lekka formuła, która nie zapycha oraz nie daje efektu maski. 
Jeśli chodzi o konsystencje jest ona idealna, czyli nie za rzadka i nie za gęsta. 
Dokładnie 1,5 pompki starcza mi na pokrycie całej twarzy, więc uważam, że produkt jest wydajny. 
Dodatkowo jako plus zaliczam fakt, że produkt ma pompkę oraz, że posiada szklane opakowanie, a nie tubkę, która u mnie kompletnie się nie sprawdza. 

Przyznam się szczerze,ze nie zawsze wykonuję makijaż, dlatego zużycie produktu jest dość małe (zaledwie 1/5 opakowania). 
Mój kolor to Light Porcelain, czyli wersja najjaśniejsza. W drogerii Rossmann można zakupić za 38,99 zł/30ml.



Zatem czy polecam produkt Rimmel Match Perfection? Zdecydowanie tak, ale tylko dla osób które nie mają wysokich wymagań co do krycia podkładu. Wydajność jest bardzo dobra, a to na co jeszcze warto zwrócić uwagę to fakt, że podkład z czasem NIE ciemnieje, co niestety zdarza się przy niektórych "delikwentach". 

Dodam na koniec, że u mnie na blogu raczej nie znajdziecie składów kosmetyków, bo najzwyczajniej w świecie się na tym nie znam. Dlatego nie będę udawać i się mądrzyć oraz wypisywać Wam składu danego produktu. Jest tego multum w sieci. ;p 
Jednak jeśli zależy Wam na składach i opinii na temat danego produktu to zapraszam na bloga MylovelyFuschia  :) 

Znacie, lubicie ten podkład? 
Miałyście z nim do czynienia? 
Koniecznie dajcie mi znać! :)

26 komentarzy:

  1. Tyle słyszałam już recenzji o tym podkładzie i sama nie wiem co mam o Nim myśleć. Mam mętlik w głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post. Chyba w mojej kosmetyczce będzie nowy kosmetyk. U mnie połowa podkładów ma tendencję do zmieniania koloru na ciemniejszy po jakimś czasie :|
    xmylife-mystyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam, cieszę się, że Cię zachęciłam. :)

      Usuń
  3. ja mam rimmel, ale inny i tez daje rade
    tego nie mialam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja od jakiegoś czasu wybieram i wolę podkłady z catrice.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam mieszane uczucia co do Catrice. Mam co prawda tylko korektory a nie podkład, ale są dla mnie za ciężkie. Słyszałam, że podkład z Catrice także jest ciężki, więc do końca moja bajka. :(

      Usuń
  5. Kiedyś też ten podkład wygrałam i u mnie w ogóle się nie sprawdził - wlasciwie pływał mi na twarzy :/ Jednak moja skóra borykała się wtedy z młodzieńczymi problemami, więc możliwe, że teraz bym go polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam ten podkład i świetnie sprawdza się latem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam go, ale nie do końca jestem z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam go ale ja akurat wybieram ciemniejsze odcienie bo moja karnacja nie należy do bladych. A bloga Kamili znam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny, lekki, idealny na co dzień :)

    http://loveelyem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Niby wersja najjaśniejsza, a dla mnie pewnie i tak byłby za ciemny. :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam wiele pozytywnych opini na temat tego podkładu :) zaleta jest także cena :)

    http://nouw.com/zanzadra/

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie za ciemny. Świetny wygląd bloga.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja regularnie go używam, faktycznie nie daje bardzo dobrego krycia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny post, zachęca do kupna:)
    http://klamaolda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Podkład nie dla mnie, ja stawiam na dobre krycie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedyś miałam okazję go wypróbować. Nie trafił do mnie, wolę mocniejsze krycie. Moim numerem jeden jest Astor Perfect Stay, polecam z czystym sumieniem! Mega trwały i kryjący :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Moja dziewczyna używa kosmetyków Rimmel i jest z nich raczej zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja od kilku lat nie używam pokładu nie nie wiem czy wrócę do niego. Użyję może na jakąś specjalną okazję, a tak to nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  19. niestety nie dla mnie ten produkt.... ja oczekuje dobrego krycia...

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak go spotkam gdzieś na półkach to się może skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. miałam ten podkład, ale znalazłam lepszy ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. Kupiłam właśnie ten podkład i jestem w fazie testowania :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Myfantasyandme , Blogger