MÓJ RYTUAŁ MORSKIEJ PIELĘGNACJI

MÓJ RYTUAŁ MORSKIEJ PIELĘGNACJI






Czy któraś z nas nie marzy o tym, aby od czasu do czasu przenieść się ciałem i duchem nad Morze? 

O relaksie, ucieczce od wszystkiego co nie do końca jest przyjemne i łatwe? 



Z pomocą przychodzi Le Petit Marseillais




Dzięki niemu odkryłam w jaki szybki sposób możemy się przenieść w całkiem inne miejsce. 

Z morską pielęgnacją łączy się  także szum morza, ale także ten delikatny piasek, który otula ciało przy pełnym słońcu. Trochę ciężko w czasie zimy stworzyć taki obraz na zawołanie, prawda? 



Otóż nie. :) 

Moim sposobem na oderwanie się od świata są zapachy, które lubię, ale nie tylko te "kosmetyczne". Także przy kominku, bądź uściślając  - przy kominku zapachowym są niesamowite.

Nieodłącznym elementem rytuału jest świeca zapachowa (bądź wosk), który nastroi mnie do dalszej części mojego czasu i odpłynięcia na nieznane wody. 

Czy wyobrażacie sobie swoją pielęgnacje bez użycia maseczki? Jeśli odpowiesz "NIE" to wypijmy sobie po kieliszku dobrego czerwonego wina w rytm melodii, która przypomina odgłos, gdy fale uderzają o ogromne skały nad niebieskim niebem. 


Jeśli już, tak jak ja, czujesz na sobie ten lekki wiatr, który jest tylko rarytasem w tej chwili, a nad Twoim nosem unosi się niesamowity zapach wosku połączony z zapachem alg morskich oraz białej glinki to można przejść do kolejnego kroku, a mianowicie...NIESAMOWICIE PRZYJEMNEGO MASAŻU. Tutaj o pomoc można poprosić chłopaka, narzeczonego, męża, ale tez osobę, która Ci towarzyszy czy też samemu - jak kto woli. :) 

Po wszystkich "krokach" w morskiej pielęgnacji czas też nawilżyć skórę a do tego potrzeba Kremu do mycia, który pozwoli na jeszcze większe poczucie się jak na wyspie. W jednej chwili zobaczysz (oczywiście po zamknięciu oczu ;p) kraby, a na nogach poczujesz rośliny, które "łapią" Twoje kostki. 
Ja tego doświadczyłam i chcę więcej! :) 

Po wszelkich przyjemnościach i urokach tych chwil czas na ostatni krok - ODŻYWIENIE skóry, aby chociaż na parę chwil przedłużyć swoją podróż po morzach śródziemnych. 
Gwarantuję Ci, że jeszcze chwilę przed zaśnięciem będziesz marzyć o tym, aby powtórzyć ten rytuał jak najszybciej. 



Ps. Dziękuję za 30 obserwatorów! To dla mnie dużo znaczy :)

12 komentarzy:

  1. Super wpis też uwielbiam te produkty :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście kocham morze i chyba by mi się spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię produkty tej firmy. W zeszłym roku zakochałam się żelu pod prysznic o zapachu brzoskwinki, cudo ♥
    Pozdrawiam, kochana :*

    blogtylkodlamnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post i super produkty :)

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam :)
    http://mkapsiakphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też je testuje musze przyznać że pachną nieziemsko pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie bardzo ciekawi ta linia zapachową. Muszę sprawdzić w drogerii. Jeśli będzie mi pasował to pewnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam możliwość uczestnictwa w tej kampanii, jednak z braku czasu odpuściłam. Jestem ciekawa tego zapachu, gdyż typowo morskiego w innych kosmetykach nie lubię :)
    maaalgooos@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym poznać ten zapach. :) Jak będzie mi odpowiadał to kto wie czy i ja nie zafunduję sobie takiego relaksu :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Myfantasyandme , Blogger