Kącik muzyczny - co i jak?

Hej ! : )
Planuję na blogu wprowadzić nową serię wpisów, które odbiegają od tematyki kosmetycznej. 
Będzie to mój kącik muzyczny.



Co planuję tutaj realizować? 


a) ulubieńców muzycznych miesiąca (bądź połowy miesiąca, w zależności od ilości utworów, które wyjątkowo mi się spodobają, będą to maksymalne dwa wpisy w miesiącu)
b) nauka gry na gitarze - podstawy 
c) muzyka na okazje - Walentynki, Boże Narodzenie, Wakacje, Zima itp.

Uwielbiam muzykę, żyję nią codziennie i nie wyobrażam sobie dnia bez niej. 
Gustuję raczej w typowo popowym kawałkach, a także często sięgam po covery znanych piosenek. 
Podziwiam talent osób, które same tworzą muzykę za pomocą nie tylko sprzętów, ale także typowych elementów, które mamy w domu czy aucie. 

Dlatego także dodatkowo zaliczam...
d) najlepsze (według mnie) covery znanych bądź dopiero co wypuszczonych na rynek kawałków muzycznych. 
Od miesięcy ( jak nie lat) śledzę losy osób, które wybiły się na coverach i widzę ogromny postęp w ich karierach, więc dlaczego by ich nie wyróżnić? :) 

Czasami w zestawieniach miesiąca znajdą się "podróbki" oryginalnych piosenek, ale to nic dziwnego.
Myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie w "Kąciku muzycznym"! :) 

Już niedługo pojawi się pierwszy wpis! :) 

19 komentarzy:

  1. Życzę powodzenia! :)
    Będę zaglądać :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. oooo w minione wakacje postanowiłam , że na następne czyli te które są za 4 msc nauczę się grać na gitarze..cokolwiek. Do tej pory udało mi się jedynie pożyczyć gitarę... haha chyba więc muszę się pośpieszyć :) powodzenia w realizacji celów :)

    ps.U mnie, u góry bloga, jak zauważyłaś jest lista zapachów świecowych tam są linki do wszystkiego co przetestowałam. Jeśli chodzi o yankee candle to zapachy jako tako raczej się nie różnią, bardziej bym powiedziała że mocą. Woski są mocniejsze od świec.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) U mnie też są to podstawy, umiem podstawowe chwyty, ale chcę nauczyć się czegoś nowego - palcowania na gitarze. :) Także zapraszam :)

      Szczerze mówiąc nie zauważyłam tej zakładki! ;p Będę zaglądać na pewno, bo serio mnie woski mocno kręcą :) Tak właśnie myślałam, że świeca może jest słabsza, ale to nic. :)

      Usuń
  3. mój chłop ma dwie gitary a nie gra... ;p muszę mu powiedzieć żeby się wziął o ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł! Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem jak najbardziej za :) sama poszerzam swoja tematyke bloga aby każdy miał coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muzyka jest ze mną odkąd pamiętam więc na pewno będę tu zaglądać :) Może znajdę jakieś kawałki, których nie znam a wpadną w ucho! Mam nadzieję ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Gram na gitarze także jestem jak najbardziej na tak za takim kącikiem :)

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo, zdecydowanie cos nowego! wyczekuje z niecierpilowscia ;)

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią, buuuziaczki! nowy post ;) http://justemsi.blogspot.com/2017/03/im-feeling-like-butterfly.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy pomysł. Blog jest Twój więc powinno być na nim to co Cię interesuje! Na pewno będzie ciekawie :)
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, świetnie! Powodzenia <3

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Znakomity pomysł, blogów kosmetycznych jest cała masa a muzycznych niestety niewiele! Będę tu zaglądać! Może napiszesz recenzję najnowszej płyty mojego ukochanego zespołu Depeche Mode, która ma się ukazać w tym miesiącu? :)
    http://altealeszczynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Gitara! Kiedyś uczyłam się na niej grać, ale niestety mi to nie wychodziło ;D Grałam za to reszcie domowników na nerwach ;P
    Zapraszam do siebie: KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. od dzisiaj obserwuję swoją wierną czytelniczkę :) powodzenia w blogowaniu i już czekam na wpis muzyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oo ta seria będzie świetna :)
    W końcu coś innego i o muzyce!
    Czekam z niecierpliwością na pierwszy wpis !

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię takie wpisy więc chętnie będę śledzić :)
    Zostaję na dłużej.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Myfantasyandme , Blogger