Czy trendy w modzie są dla każdego?

Wiele razy przeglądając strony internetowe czy też filmy na znanych stronach www zadawałam sobie pytanie: 

"Kto nosi te wynalazki modowe?" 

No bo serio? Klapki z futerkiem, oversizowe kurtki (bo przecież teraz nie nosi się ubrań w swoim rozmiarze tylko kupuje się o 2-3 za duże i wmawia się innym, że noszę "OVERSIZE!") czy typowo męskie ciuchy, które są promowane przez modelki na wybiegach. 

Chodząc po ulicach jeszcze nigdy nie zauważyłam, aby przeciętny mieszkaniec wydziwiał z modą, czy to na wiosnę/lato, a może jesień/zimę i nosił słynne luksusowe klapki z futerkiem, które w oryginale potrafią kosztować krocie!


Podobają się Wam? Dla mnie jest to absurd absurdów! 


Tutaj przedstawiłam Wam wersję hardkorową,ale klapeczki z futerkiem tylko na pasku górnym także są wielkim hitem! 



A co powiecie na oversizowe kurtki, które są o wiele wiele za duże? 


Rozumiem, że moda ma swoje prawa, ale jednak nie wyobrażam sobie założyć takiej o to kurtki na spacer z ukochanym czy też na uczelnię. Mówię głośne i stanowcze NIE. Już pomijam fakt, że w takiej kurtce byłoby mi najzwyczajniej w świecie zimno.
To już wolę być niemodna i nosić 3 sezon tą samą kurtkę, która jest uniwersalna i przede wszystkim odpowiednia dla mnie niż podpasowywać  się pod trendy.



Jestem osobą, której nikt nie zmusi do tego aby nosić to, co  w danej chwili jest modne. Jeśli mi się spodoba to owszem - założę, ale jest to główny powód.
Klapki z futerkiem, za duża kurtka, oversize od góry do dołu - nie nie, zostawię te cuda dla modelek. :) Nie sposób zapomnieć o falbanach wszędzie i w dużych ilościach czy spodniach dzwonach, które naprawdę nie pasują każdemu. 

Jest tego o wiele wiele więcej, jednak te ubrania, które wymieniłam są dla mnie największym absurdem. 

A więc - "Czy trendy w modzie są dla każdego?" - Pewnie odpowiem, że nie. Niech każdy nosi to, co mu się podoba, to, w czym czuję się swobodnie, pewnie i wygodnie, a nie to, co narzuca nam tak zwana góra. Nie każdy ich pomysł jest cudowny, a niektórzy to łapią ich nowe wynalazki jak rybki. :)

A wy co sądzicie o trendach, które są narzucane z góry? 
Wykorzystujecie je na co dzień czy trzymacie się własnych trendów? 

Ps. Zdjęcia, na których przedstawiam "hity modowe" są według mnie tymi najbardziej hardkorowymi

21 komentarzy:

  1. Niestety niektóre ofiary mody tak się noszą. Wystarczy popatrzeć na celebrytów, których potem inni naśladują...przez co robią z siebie...dziwaków :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda ;p Ale co zrobić, chcą być MODNI! :p

      Usuń
  2. Szczerze mówiąc to wolę klasykę czyli normalne jeansy + sweterek lub koszula w kratkę lub po prostu styl sportowo-klasyczny - jeasny z dziurami i bluza sportowa kangurka do tego wygodne trampki :) Jeśli gdzieś wychodzę to właśnie ubieram się w takim stylu ale jeśli chodzę po domu to lubię się dobrze czuć czyli bluza polarowa 2 rozmiary większa i legginsy. Nigdy nie podążałam za modą i raczej chyba nie będę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Klapki z futerkiem widziałam :D Osobiście bym nie kupiła ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uff, dobrze, że nie jestem sama ;p

      Usuń
  4. Coś strasznego. Jak dobrze, że mam swój styl i nigdy nie gonię za modą :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby wszystko jest dla ludzi...:P

      Usuń
  5. Jak mam być szczera i widzę niektóre trendy to aż mnie głowa boli.. kto to wymyśla? Chyba niektóre osobniki jadą na psychotropowych substancjach..
    Już wolę nie być na topie i być "nie modna" niż nosić takie szmatki co bym do koszenia trawy nie ubrała bo wstyd :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe ; p Nawet byłoby Ci niewygodnie w takim czymś kosić tą trawkę ;p

      Usuń
  6. Super post, ubawiłam się widząc te zdjęcia! ;D Rzeczywiście są absurdalne, chociaż czasami widzę na ulicy niektóre osoby, które podejmują się tego wyzwania noszenia modnych rzeczy.
    A ja uważam, że moda modą.. Wybiegi, wybiegami.. Ale każdy powinien mieć swój styl ;)
    Pozdrawiam serdecznie!
    Jeszcze raz powiem: post genialny! Chętnie poczytałabym o większych absurdach! ;)
    Zapraszam do siebie
    http://morebeautifullife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto wie, może powstanie część druga absurdów modowych;p

      Usuń
  7. Ja nigdy nie podążam za modą. Niektóre rzeczy są fajne - wtedy kupuję, ale jeśli coś ,,modnego" mi się nie podoba, to nie zmuszam się do zakupu, bo to zupełnie nie ma sensu. ;) Dlaczego miałabym nosić coś, co mi się nie podoba ?

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Te włochate buty są straszne :P podobają mi się jedynie klapki pumy tak po domu z futerkiem :)
    Te kurtki to też już przesada :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie potrafię się przekonać do tych włochatych butów :) Kompletnie nie mój gust ;)

      Usuń
  9. Hahahaha, niektóre modne rzeczy są modne ale nie nadają się do chodzenia, nie wiem skąd ten fenomen! Jeśli lubisz testować kosmetyki zapraszam do siebie - jeszcze tylko kilka dni trwa urodzinowe rozdanie, w którym aż 5 osób wygrywa zestawy kosmetyków! Szczegóły na końcu ostatniego wpisu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie wezmę udział, dziękuje! :)

      Usuń
  10. oj mne irytują te adidasy i inne buty jakby królika na nogach się miało masakra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiem o których mówisz - trochę przesada :)

      Usuń
  11. Te owłosione klapki są naprawdę śmieszne 😁 obserwuje 😊

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Myfantasyandme , Blogger