Le Petit Marseillais - Krem i balsam do ciała

Jakiś czas temu miałam okazję jako Ambasadorka marki Le Petit Marseillais przetestować nowość z serii "Morska pielęgnacja".



Przyznam się szczerze, że była to moja pierwsza kampania Ambasadorska w Le Petit Marseillais, a o udziale w niej dowiedziałam się poprzez wiadomość e-mail. Wcale szczególnie nie udzielałam się w social media ani nie publikowałam ich treści, także było to naprawdę miłe wyróżnienie, że mi zaufali.


Na wstępie dodam, że produkty tej marki zawitały w mojej łazience po raz pierwszy. 
Miałam przyjemność testować Linię Morską, w której dominują:
Algi morskie - skarb z głębin Morza Śródziemnego,
Biała glinka - podstawowy składnik wielu kosmetyków,
Oligoelementy -dobroczynna kombinacja składników aktywnych z dna morza, soli mineralnych i magnezu.


PIELĘGNACYJNY KREM DO MYCIA: NAWILŻENIE

Produkt, który szczerze powiedziawszy mnie bardzo zadziwił. Dlaczego?
Ma naprawdę nietypowy zapach, który nie każdemu może się spodobać. 
Moje pierwsze zetknięcie się z tym produktem nie było dobre, miałam ochotę oddać krem mamie, jednak spróbowałam drugi raz, wmasowałam w całe ciało i odkryłam dno...a konkretniej dno Morza Śródziemnego! 
Nigdy wcześniej nie miałam takiej sytuacji, aby "odpłynąć" w całkiem inne wody i poczuć się jak na własnej wyspie w ułamku sekundy. 
Doświadczenie, które z nim przeżyłam zapamiętam z pewnością na bardzo długo. 
Nigdy nie byłam w okolicach Morza Śródziemnego, a także nie wiem jak pachną te strony, ale dzięki temu kremowi przekonałam się. Myjąc się nim - czułam stworzenia, które tam mieszkają, roślinność i wodę, ten specyficzny klimat. Coś niesamowitego! :) 

Jeśli chodzi o działanie produktu, nawilżanie - nic mu złego nie zarzucę. Skóra była nawilżona, tak jak obiecuje producent. 



BALSAM DO CIAŁA: ODŻYWIANIE

Produkt oczywiście ma podobne opinie co do kremu pod prysznic, także nie będę się wywodzić dłużej na jego temat.
Jeśli chodzi o działanie to spełnia swoje wymogi, konsystencja jest lekka, a balsam bardzo szybko się wchłania, a na tym zależy mi naprawdę mocno. Nie lubię tłustych kremów/balsamów, które wchłaniają się dłużej niż minuta czy dwie. 
Jedyny minus to zamieniłabym tubę na pudełko z dozownikiem, ale to już czepialstwo. :p


Mieliście okazje przetestować te produkty? A może testowałyście inne ?
Koniecznie dajcie mi znać! :) 

37 komentarzy:

  1. Jeśli chodzi o LPM to z tej serii najbardziej ciekawi mnie zapach, natomiast zawsze jak jestem w drogerii to jakoś zapominam aby to sprawdzić :) z ciekawości mogłabym wypróbować ale jednak chyba poczekam na jakąś typowo wiosenno-letnią kompozycje jakieś owocki czy coś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chyba wolę owocowe wariacje zapachowe. Ten, który otrzymałam jest naprawdę nietypowy i kompletnie inny od tych, które używam na co dzień. Często można znaleźć je na promocji, np. w Rossmanie. :)

      Usuń
  2. Jeszcze nie miałam tej serii :) Chętnie bym przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balsamem mogę się podzielić, bo sporo mi zostało :P

      Usuń
  3. z tej serii jeszcze nic nie miałam ale z tej marki miałam różne produkty - jak dla mnie to średniaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie żel to tylko żel, ważne by nie podrażniał i ładnie pachniał ;p A to czy nawilży to tylko taki mały dodatek. :)

      Usuń
  4. Znam tą firmę, a po żele z niej sięgnęłam tylko raz. Jakoś nie wywiera u mnie jakiś rewelacji.
    Choć nie powiem, te co tu pokazałaś wydają się być ciekawe.
    Pozdrawiam! - Diamentowe myśli - klik -

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może warto spróbować drugi raz? :)

      Usuń
  5. Nie miałam kosmetyków tej marki, ale całkiem dobrze się prezentują!
    Chętnie kiedyś sama przetestuję :)

    Mój blog - KLIK
    Mój kanał - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie testowałam jeszcze tej serii. Na razie w kolejce czekają na mnie balsamy z Yves Rocher, a po ich zużyciu chętnie przetestuję właśnie te o których piszesz :) Gratuluję bycia Ambasadorką :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :) Serdecznie polecam :)

      Usuń
  7. uwielbiam te produkty i ich cudowny zapach :)
    obserwuje i zapraszam do mnie : www.fancycares.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten krem do mycia ciała mnie zainteresował, ale na razie mam spore zapasy żeli.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie testowałam nigdy, ale myślę, że wypróbuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie testowałam ich ale kuszą mnie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię bardzo zapachy z tej serii ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam tej serii, ale kusi mnie mocno.


    http://www.thesnowtime.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam żel z tej firmy i dobrze się sprawdził, muszę koniecznie spróbować jakiś balsam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dziewczyny często polecają ich kosmetyki, ale ja jeszcze nic nie miałam :) i gratuluje fajnej kampanii :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie, że zapach jest na tyle nietuzinkowy i nieoczywisty, takie są najciekawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam okazji jeszcze poznać ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mnie one kuszą. :)
    PS tu link do pierścionka o który pytałaś, był jakiś błąd: http://www.rosewholesale.com/cheapest/artificial-gemstone-geometric-cuff-ring-1594901.html
    Obserwuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham, kocham, kocham! Najlepsze mycie ciała i zapachy!
    Z pewnością kupię jeszcze nie raz te produkty

    https://midnight-about-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Super recenzja, aż zachęca do kupna tych produktów, ja osobiście nie miałam okazji przetestować tej Firmy, aczkolwiek Twoja recenzja mnie zaciekawiła ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro zaciekawiła to musisz spróbować! :)

      Usuń
  20. ale cudownie wyglądają w tych butlach:) jak lazurowe niebo:) obserwuję i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeszcze nie miałam okazji testować tych produktów, jednak wydają się warte uwagi. Jak na razie mam dużo produktów na zapas więc w przyszłości zajrzę do Ciebie ponownie by odszukać ten post :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zazdroszczę testowania tej serii. Muszę coś kupić:D Już sama kolorystyka jest cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  23. nie miałam okazji testować a zapowiadają się super! :D chyba az sie przejde i sobie je na zajączka kupię :D <3
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Myfantasyandme , Blogger