MIKOŁAJKI Z DDOB X DAWANDA. ZGARNIJ PREZENTY DLA SIEBIE I BLISKICH!

Moje Mikołajki z DDOB x DaWanda


Jeszcze został lekko ponad miesiąc, jednak myślę, że to czas najwyższy aby zacząć kompletować prezenty świąteczne dla naszych najbliższych.
Jestem pewna, że chociaż połowa z Was już to robi, mam rację? :)

Listopad, a raczej jego druga połowa to okres, w którym powoli wkraczamy w świat magiczny, świąteczny, a reklamy świąteczne czy ozdoby w sklepach nie pozwalają nam o tym zapomnieć nawet na chwilę.

W okresie przedświątecznych kupujemy wiele prezentów, aby w tym magicznym dniu cieszyć się nimi - bo przecież kto nie marzy o tych cudownych prezentach pod choinką? :) 


Jednak warto pamiętać, że nie tylko ważne jest dostawanie ich, ale także dawanie. 

Dzisiaj, wraz z DDOB oraz sklepem DaWanda (który śledzę i znam nie o dziś) - chciałam podzielić się z Wami cudownymi upominkami, które wybiorę dla siebie, ale także dla czterech najbliższych mi osób. 



Pokażę Wam, jak bogaty asortyment posiada DaWanda. 
Przemierzymy razem przeróżne działy i jestem pewna, że każdy znajdzie coś dla siebie. :) 

Zostańcie ze mną do końca, bo na końcu przedstawię Wam zasady tego konkursu. 



Zacznę od najważniejszej osoby dla mnie, a mianowicie mojego chłopaka, który z pewnością ucieszyłby się z takiego prezentu:




Oboje cenimy sobie styl, a Cotton Balls to "kropka nad i" w wystroju wnętrz. Po co dawać kolejne skarpetki, perfumy czy krawat, skoro można sprezentować taki upominek, który ucieszy nie tylko obdarowywanego ale także gości :) 
Dużym atutem są uniwersalne kolory, które raczej nie powinny być złą opcją i wkomponują się nie tylko w okres świąteczny, ale także inne dni w roku. :)

Kolejną osobą, jest mama - której nie ukrywam - ciężko czasami coś kupić. Wiadomo - jak to kobiety :p
Po długich wyszukiwaniach stwierdziłam, że w tym przypadku postawię na coś prostego i klasycznego, abym miała pewność, że ucieszy się z prezentu

klik


Postawiłam na portfel po wcześniejszym wypytaniu jej co by chciała dostać. Okazuje się, że taki jest idealny ze względu na dodatkowe wysuwane przegródki na karty, co z pewnością ułatwi jej codziennie zakupy. :)


Kolejną osobą w kolejce jest...mój tata, no bo jakże by inaczej? 
Ponownie miałam problem, ale inny. 
U mamy jest to, że po prostu z natury jest wybredna, zaś tutaj dylemat kwestii "Co tu kupić? Przecież tata ma wszystko!" 
Pomyślałam, że uroczym prezentem byłaby ramka na zdjęcia :)

klik

Czyż nie urocza? Ramka na zdjęcia, która będzie przedstawiała najukochańsze osoby w życiu mojego taty. Z pewnością dodam więcej koloru, bo życie nie może być tylko czarno białe. 
Wiem, że jest to Jego wymarzony prezent, z którego ucieszy się niezmiernie. 


Kolejny  mały upominek jest dla mojej siostrzenicy, którą niestety widzę tylko raz/dwa do roku - Nadia.
Ma zaledwie dwa latka, a więc z pewnością ciuszki dla małej gwiazdy będą idealnym prezentem, zwłaszcza tak śliczne.
Z myślą o niej wybrałam sukieneczkę:



Sukienka biała w kropeczki. Myślę, że gdy dodamy czerwone dodatki to idealnie spiszę się jeszcze na Pierwszy i Drugi dzień Świąt Bożego Narodzenia. 
Nadia, jak każda dziewczynka lubi się stroić, a sukienka idealnie się wkomponuje w jej zwariowane pomysły i...pozy! :)


Ostatnim już prezentem, który pozostał mi do wybrania jest upominek dla mnie. Tutaj postawiłam na klasykę, czyli sukienkę, których brakuje w szafie. 



Sukienka z dekoltem, która niesamowicie podkreśli to, co potrzeba.. Myślę, że nada się idealnie nie tylko na święta, ale także na romantyczne kolacje. 
Niestety w swojej szafie nie posiadam ani jednej czerwonej sukienki ! Dramat.

I...to tyle :) Takim o to sposobem, dotarliśmy do końca. 
Powiedźcie mi, czy wpadło Wam coś w oko? 
Nie ukrywam, że trochę czasu zajęło mi skomponowanie tej magicznej "piątki" prezentów, ale myślę, że warto było poświęcić ten czas. Bawiłam się naprawdę dobrze. 

Dodam na koniec, że prezenty które wybrałam nie są szczególnie wymyślne, jednak wolę mieć pewność, że danej osobie się spodoba mój prezent, aniżeli czuć rozczarowanie obdarowywanej osoby. :) 
Każdy ma inne preferencje i należy dobierać je pod jej gusta. 

A teraz czas przybliżyć Wam zasady konkursu 
Także i Wy możecie walczyć o prezenty dla bliskich i siebie z pomocą DDOB oraz DaWanda. 
A co musicie zrobić? 

1. W sklepie DaWanda wybierz 5 produktów o łącznej wartości do 500 złotych (1 dla Ciebie, 4 dla Twoich bliskich!)

2. W poście na blogu umieść screeny wybranych produktów wraz z linkami do sklepu. Pod zdjęciami uzasadnij, dlaczego akurat ten produkt chcesz podarować bliskiej Ci osobie. Na przykład:
"Ciepły sweterek dla mamy, bo jest wiecznym zmarźluchem!"

3. Nazwij post np. "Moje Mikołajki z DDOB x DaWanda" lub dowolnie nawiązując do Mikołajowych prezentów! 

4. Wrzuć post na naszego Blogbooka, zaznaczając opcję "DaWanda - konkurs Mikołajkowy"

5. Zbieraj "Docenienia!" Wybrane przez siebie prezenty zgarniają 3 osoby z największą liczbą docenień, a 3 dodatkowe zostaną wybrane przez redakcję DDOB.

6. Konkurs trwa do 30.11.2016r.

Jeśli nadal jest coś dla Was niejasne to zapraszam do przeczytania regulaminu akcji: tutaj

Zapraszam serdecznie do brania udziału i komentowania. Jeśli mój wpisał przypadł Wam do gustu to nie zapomnijcie o "Docenieniu Go!" <3
Tutaj pozostawiam link do mojego zgłoszenia: 




26 komentarzy:

  1. Śliczne mają produkty ! Może uda Ci się coś wygrać ! :)
    powodzenia i pozdrawiam,
    Malwa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, produkty mają ekstra :)
      Może mi się uda, kto wie? :)

      Usuń
  2. śliczne cotton balls :)
    http://weronikastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Od dłuższego czasu mi się marzą cottony :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne cooton balls'y! Genialnie wyglądają i zastanawiam się, czy sobie nie sprawić takiego prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam :) Są prześliczne i nadadzą się na wiele okazji :)

      Usuń
  5. Świetny post :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cotton balls'y świetne, sama bym sprawiła takie dla siebie :) Chociaż naszyjnik jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy prezent jak najbardziej trafny! Bardzo mi się podobają takie ozdoby C:

    OdpowiedzUsuń
  8. I znowu się zacznie, co komu kupić na święta, kocham kupować prezenty i je rozdawać, ale nie lubię głowić się nad tym co dla kogo. Jeszcze jak z kobietami w rodzinie nie ma problemu, bo kupi się jakiś kosmetyk, perfumy czy coś i wszystkie są Happy natomiast z mężczyznami jest kłopot, bynajmniej ja mam z tym problem ;)

    http://kuraibanii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co roku mam problem z tym co kupić tacie :P
      Czasami myślisz, że kupiłaś coś ekstra, czy to dla mamy, siostry, brata...- a tu się okazuję, że jednak średnio mu się podoba. ; p

      Usuń
  9. Już za chwilę prezentowe szaleństwa :)
    Powodzenia na zakupach

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Cotton balls są cudowne :)
    Wpadnij do mnie na konkurs :) http://martienna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia!! Produkty świetne, prezenty także! Na pewno ucieszą obdarowanych. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te kule Cotton Bals mi się od dawna marzą :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Awesome ideas! Thanks for sharing dear :D
    Great blog! I'm following you! Follow back? ***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja prezenciki zaczęłam kupować już miesiąc temu bo zamawiałam z zagranicy :)
    Cottonki sama sobie sprawiłam niedawno, więc to fajny prezent.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zorganizowanie i racjonalne kupowanie prezentów to podstawa. Kupowanie ich na ostatnią chwilę jest najgorsze. :)

      Usuń
  15. Super prezenty, chciałoby się wszystko! :)
    Chyba muszę podrzucić jakąś listę mojemu chłopakowi.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!:)
    http://emigrantkatestuje.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas najwyższy ! :) Bo już za trzy tygodnie święta :) Czas ucieka :)

      Usuń
  16. Cotton Balls dla mężczyzny, zaskakująca propozycja :) Dla siebie z chęcią bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oboje lubimy wystrój wnętrz (no dobra, bardziej ja ;p ) ale uznałam, że będzie to najlepszy wybór jeśli chodzi o sklep DaWanda. Ubrania nie chciałam, gadżety nie w Jego stylu..;) A tak to oboje się tym nacieszymy. A na Boże Narodzenie na pewno mu coś innego podaruję jeszcze. :)

      Usuń
  17. Życzę powodzenia w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Myfantasyandme , Blogger