Kiko Milano - Hydra Pro

Cześć, jakiś czas temu udało mi się zdobyć cudowny zestaw od 
Kiko Milano Zestaw Hydra Pro.

Prezentuje się ładnie, prawda? Już przechodzę do zaprezentowania tych cudeniek. 

Zestaw składa się z czterech produktów do twarzy o niebanalnych opakowaniach. Bardzo wysoka jakość wykonania opakowań.




1. Hydra Pro Matte - produkt przeznaczony do skóry normalnej, nawilżający fluid matujący z kwasem hialuronowym
Moja opinia:  bardzo lekki, przyjemny, nie klei się, dodatkowo ma przepiękny zapach.

Cena: 89zł/50ml 

2. Hydra Pro Glow - produkt przeznaczony do każdego typu skóry. Nawilżający i rozświetlający  krem zapewniający efekt wysublimowanego blasku z kwasem hialuronowym.

Moja opinia: faktycznie daje naprawdę przyjemny efekt, z polecenia wiem, ze warto go mieszać z produktem wyżej wymienionym. Dosłownie mała ilość wystarcza na pokrycie buzi. 



Cena: 89zł/50ml 

3. Hydra Pro Eyes - produkt przeznaczony do każdego rodzaju skóry, nawilżające serum pod oczy z kwasem hialuronowym. Zmniejsza obrzęk, cienie pod oczami, objawy zmęczenia, wygładza i rozświetla spojrzenie.

Moja opinia: produkt faktycznie dobry, pomaga mi z moimi  cieniami, bardzo delikatny i tak samo  - urzekający zapach 


Cena: 89zł/15ml 

4. Hydra Pro Day - przeznaczony dla normalnej skóry. Globalny krem nawilżający z kwasem hialuronowym, nawilża skórę, nadaję skórze gładkość.

Moja opinia: jeden z lepszych kremów jakie miałam, skóra jest po nim gładka i bardzo miękka. Jako jedyny posiada szklane opakowanie, które bardzo ładnie prezentuje się na półce. 


Cena: 89zł/50ml 

PODSUMOWANIE

Cały zestaw kosztuje nas 356 zł + koszt przesyłki, czy warto? 
Myślę, że tak. Produkt wysokopółkowy, skład także niczemu sobie. 
Urzeka design, kolorystyka, minimalizm także. 
A Wy? Co sądzicie? Czy macie w swoich kosmetyczkach jakiekolwiek produkty z Kiko Milano ? 
Z kosmetyków kolorowych jak i pielęgnacyjnych? :)

5 komentarzy:

  1. Zestaw wydaje się być ciekawy :) Nie miałam jeszcze nic z Kiko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wychodzi dość drogo, ale widzę, że sporo ciekawych produktów w nim.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Mnie osobiście też nie :P Ale ten dostałam :)

      W wolnej chwili zajrzę :)

      Usuń

Copyright © 2014 Myfantasyandme , Blogger