Odżywka do paznokci - Moja opinia

Cześć, jakiś czas temu mogłam przetestować produkt marki Tip Top,  mianowicie
Odżywkę do paznokci z diamentowym pyłem.





























Opakowanie jest schludne, nie można mu nic zarzucić. 
Producent informuje, że jest to produkt do każdego rodzaju paznokci, a także, że daje blask i utwardzoną płytkę. 










































Niżej zaprezentuje Wam przed pomalowaniem oraz po nałożeniu odżywki na paznokcie.


Moja opinia: 
Po testowaniu ich na samą płytkę paznokcia dostrzegam różnicę. 
Poświęciłam się i testowałam produkt tylko na jednej dłoni i wyczuwam różnicę. Płytka jest twardsza, mocniejsza a jednocześnie uzyskujemy blask na paznokciach. 

Jedynym minusem, jaki dostrzegam (a raczej zauważyłam przy robieniu zdjęć) jest krótka data przydatności produktu, także muszę go szybko używać. 
Ale może dzięki temu produktowi moje paznokcie będą twarde i się już nie złamią? : p

Co do konsystencji - nie jest ani za rzadka ani za gęsta. produkt rozprowadza się bardzo przyjemnie, pędzelek jest długi i bardzo precyzyjny.

Moja ocena produktu: 

2 komentarze:

  1. Ja odkąd zaczęłam używać hybrydy, to nie mogę się z nimi rozstać. Wcześniej moje paznokcie były bardzo miękkie i łamliwe

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Myfantasyandme , Blogger