Lato w kolorach...INDIGO

Jakiś czas temu prezentowałam Wam produkty, które mnie oczarowały z firmy Indigo. 

Pragnę Wam przedstawić moich ulubieńców tego lata, a skoro lato to kolory, to i tutaj ich nie zabraknie.

Pytanie Konkursowe brzmi:

" Który lakier z kolekcji Gel Polish by Natalia Siwiec marki Indigo powinien stać się kolorem lata 2016?"

Nie przypadkowo umieściłam zdjęcie przedstawiające cudowny kolor, który łączy w sobie lekkie odcienie zachodu słońca, a jednocześnie letnich owoców - krótko mówiąc - Ibiza Chill







Dla mnie jest to kolor idealny na lato, wyraża kobiecość a przede wszystkim moją osobowość.
Nada się z pewnością na letnie balety, skoki do wody czy plażowanie w upalny dzień.

Uwielbiam lekkie odcienie, które kuszą swoją delikatnością, zmysłowością.  Dzięki takim kolorom w ciepłe dni czuję się kolorowa i pełna energii !









Zaprezentuję Wam kilka moich ulubieńców, jednak nie wybranków serca:





Każdy z kolorów zaprezentowanych wyżej ma coś urzekającego:

1. Beach please Nail Polish - delikatny kolor, idealny na plażę, do drinka, urzeka nutką dziewczęcego wdzięku, sprawia, że czujemy nadal wakacyjny klimat.

2. Cafe Del Mar Nail Polish - jeden z moich ulubionych kolorów - wakacyjny błękit. 
Czy też tak macie, że widzicie go i przypomina się Wam leżakowanie nad letnią wodą i opalanie się do wieczora? 

3. Hello Summer Nail Polish - kolor nadzei, który będzie nie raz nam przypominał o tym, że lato jest cudowne. Tutaj widzę połączenie lata, przyrody, tego co nas otacza.

4. O Lala Nail Polish - kolor z rodziny Beach Please, jednak ma totalnie inne "rysy" - bardziej delikatne, pastelowe. Niestety na moich paznokciach taki średnio się spisuje, ale nie oznacza to, że go odrzucam - jest boski ! :)






Ja nie mogłam się zdecydować, my kobiety - mamy po prostu za duży wybór ! 









Lubię, gdy na paznokciach coś się dzieje. Tego lata stawiałam na różne kolory czy odcienie. Od ciemnych niebieskich, przez morskie odcienie a przechodząc do pastelowych...
Naprawdę ciężko mi się zdecydować, który jest najlepszy, tyle jest przecudownych barw ! :)


******************************************************************************************************************************************

W swojej kolekcji posiadam wiele lakierów, jednak..żadnych hybrydowych.
Uwielbiam malować paznokcie i czuję, ze hybrydy to coś dla mnie.
A Wy? Które wolicie ? Tradycyjne czy hybrydowe?
 Jaki jest Wasz ulubiony z wyżej przedstawionych? 




zBLOGowani.pl

32 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. To prawda, są śliczne. : ) Wbijam do Ciebie :)

      Usuń
  2. Ja tak samo jak Ty mam same zwykłe lakiery póki co, ale hybrydy wydają się fajnym wyborem no i kolor, który pozostaje na dłużej to coś fajnego:) A wszystkie kolorki które pokazałaś są fajne:)
    Obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie ! :)
      Własnie to mnie urzeka w hybrydach, że można je nosić bardzo długo.
      Niestety ale zwykłe lakiery schodzą mi nawet po 2 dniach..kiedyś chyba było z tym lepiej.
      Albo to moja wina..albo lakierów ; p

      Usuń
  3. zdecydowanie hybrydy! ułatwiają zycie :*
    zapraszam do mnie - nowy post :) daj znać co o nim sądzisz! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja od niedawna zaczęłam sobie sama robić hybrydy i więcej nie pomaluje paznokci normalnym lakierem :D
    Hybrydy są najlepsze! :)

    Zapraszam[KLIK] odpowiadam na każdą obs ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. super kolorki, takie letnie :)

    kochana może wspolna obserwacja?
    NAHTURAL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. głos oddany. Kochana również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam blogi gdzie widać ,że jest prowadzony z pasją :)
    mega blog! oby tak dalej

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne kolory. Nie miałam okazji jeszcze wypróbować lakierów z Indigo. :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja lubię hybrydy, choć i klasycznych lakierów czasem używam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo chętnie się skusze na takie kolorki. Nie dziwię ci się, że nie potrafiłaś się zdecydować, JA BYM BRAŁA WSZYSTKIE!

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobają mi się róże:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te pastele są przepiękne!

    Osobiście wolę ciemne kolory na paznokciach, ale czasem zdarza mi się użyć jasnego lakieru.
    Pozdrawiam,
    normxcore

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kolorki, bardzo w moim guście. Zwłaszcza O Lala Nail Polish chętnie widziałabym na swoich paznokciach :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, faktycznie są bardzo ładne i letnie. :)

      Usuń
  14. Piękne kolorki idealne na lato! Może wspólna obserwacja? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne kolorki ;) Obserwuję ;D
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie kolory są zdecydowanie w moim guście, jeśli chodzi o paznokcie!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam Indigo, a te kolorki są cudne!!!! Zakochałam się również w kolekcji jesiennej:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Myfantasyandme , Blogger