INDIGO - perełki zakupowe

Cześć, dzisiaj Wam przedstawię kilka perełek, które zdobyłam w konkursie prowadzonym na YouTubie u przemiłej osoby. :) 




Od lewej: 
zestaw próbek kremów o przecudownych zapachach, ich wartość na stronie to około 12 zł



W środku:
- krem pełnowymiarowy: Sugar Pop w prześlicznych opakowaniu i nieziemskim zapachu,





Po prawej:
Serum Mirra do paznokci i skórek







Zestaw próbek kremów INDIGO


W opakowaniu znajduję się 14 próbek( na zdjęciu widać te wybrane juz przeze mnie).
Każda ma swój indywidualny zapach. 
Jedna z próbek ma drobinki, więc dla każdego coś się znajdzie. :) 
Użyłam póki co próbki o zapachu orientalnym - ma dość specyficzny zapach, czułam pieprz(?), perfumy męskie ale jednak coś przyciągającego. :) 

Dodam na koniec, że utrzymują się naprawdę dobre pare godzin na dłoniach, nawet po częstym myciu ich. Także zwróciłam uwagę na to, ze nie są tak "perfidne". Jestem osobą, która rzadko sięga po kremy, nie lubię czuć czegoś na dłoniach, ale te szybko się wchłaniają i są bardzo delikatne. 








Tutaj prezentuję Wam krem do rąk ( także możemy go otrzymać w wersji próbki). Pierwsze co mnie urzekło to...opakowanie !
Nigdy nie widziałam tak wymyślnego opakowania na krem. Jest bardzo lekki.

Urzekł mnie swoim designem, na górze jak widać ma wygrawerowany napis "Indigo" także niejedna maniaczka może się pochwalić tym cudem. :)












Jeśli chodzi o zapach - bardzo cukierkowy, jednak kompletnie mi to nie przeszkadza, bo lubię takie mieszanki.

Jak widzicie ma bardzo ciekawy dozownik, urzeka po prostu.
Ale wracając...zapach mocny, intensywny, słodki, więc nie dla każdego.
Ma on 30ml, więc starczy dla osób które lubią używać okazyjnie. Nie lepi się, konsystencja bardzo dobra.







Koszt: 15 zł


Ostatni produkt z firmy INDIGO to serum na skórki oraz paznokcie. 
Tak jak produkt wyżej - urzeka mnie swoim wykonaniem. 
Dostajemy produkt w bardzo ładnym złotym opakowaniu, nie jest ciężki.
Bardzo przypomina wyglądem korektor pod oczy w pędzelku. 

Tak samo jak w korektorze - aby wydobyć produkt, należy przekręcić górną część parę razy na początku ( później 2-3) i wyleci odpowiednia ilość produktu.

Dodam, że użyłam go póki co raz i sprawdził się dobrze, ale na razie jest za wcześnie na opinie. :)













Koszt: 29zł


PODSUMOWANIE
Według mnie produkty warte są swojej ceny, na pewno przyciąga design.
A wy? Znacie jakieś ich produkty? Macie? Lubicie? :)
Niedługo wrzucę post o paznokciach i konkursie organizowanym na ich stronie.

PS. Wszystkie opinie są moimi własnymi, nie jest to post sponsorowany. 
Zapewne INDIGO nawet nie wie ze ich tutaj tak ładnie reklamuję. :P

23 komentarze:

  1. nie miałam jeszcze nic tej marki, ale ten krem świetnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ich produkty nie są drogie, także polecam. :)

      Usuń
  3. Mam kilka próbek kremów do rąk i balsamów Indigo - niektóre pachną obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) A te sample są zdecydowanie dla tych, które są niezdecydowane :P

      Usuń
  4. Nie mam żadnego produktu tej firmy, ale rzeczywiście pięknie wyglądają :)
    Jeśli już mówisz o kremach do rąk, to polecam z Lidla, są tanie, z naprawdę świetnym składem. Do tego obłędnie pachną i oczywiście odpowiednio nawilżają skórę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam próbki i ten sam krem :), który uwielbiam. Nie dość, że cudownie pachnie, delikatnie nawilża to wygląda świetnie, jest poręczny, idealny do torebki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Te serum do skórek wygląda bardzo ładnie, jeżeli okaże się tak dobry jak dobrze wygląda to fantastycznie :D
    Zapraszam(KLIK) rewanż za każdą obs ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kosmetyki z Indygo są świetne:D Słyszałam wiele pozytywnych opinii o olejkach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero zaczynam swoją przygodę z marką Indigo ale może skuszę się na więcej :P

      Usuń
  8. Bardzo ciekawią mnie ich kosmetyki ;) mam dwie próbki, chyba w końcu musze je zużyć i się przkekonac jakie są

    OdpowiedzUsuń
  9. Mało słyszę o tej firmie, nawet nie wiem gdzie ich kosmetyki można dostać ;) Ale opakowania mają ładne, to fakt ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam testować nowości, chyba coś sobie kupie :)
    Może wspólna obserwacja? :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Krem do rąk ma śliczne opakowanie! :) Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To prawda ;) Dzięki wielkie ! : )

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna wygrana, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Myfantasyandme , Blogger